03 lutego

I Heart Makeup Lip Lava - idealna czerwień na wieczorne wyjście?

Kosmetyki I Heart Makeup już na dobre zagościły w makijażowym światku. O ile o paletach cieni aż huczy w internecie tak moją uwagę zwróciły matowe pomadki w płynie Lip Lava. Dzisiaj przyjrzymy się jednej z nich - pięknej, kuszącej czerwieni Firestorm.

I Heart Makeup Lip Lava Makeup Revolution - idealna czerwień na wieczorne wyjście?

Cena: ok. 15 zł
Pojemność: 12 ml

Kosmetyk zamknięty jest w typowym, błyszczykowym opakowaniu z aplikatorem w postaci gąbeczki. Początkowo trzeba było się nieźle nagimnastykować, aby pomadka w końcu wypłynęła z opakowania. Po kilku minutach gniecenia tubki i lekko zszarpanych nerwów udało się...

Konsystencja produktu jest gęstawa przez co pomadka nie wylewa się poza kontur ust podczas malowania. Nie robi smug i jest wygodna w aplikacji. Niestety nie jest to najtrwalsza pomadka w płynie z jaką miałam do czynienia. Szybko się zjada od wewnątrz - w dodatku w sposób, którego nie lubię (nieestetyczna krecha). 

I Heart Makeup Lip Lava Makeup Revolution - idealna czerwień na wieczorne wyjście?

Skusiła mnie cena - udało mi się ją dorwać za 7 zł - ale za pełną kwotę raczej bym jej nie kupiła. Podejrzewam, że aplikator przy dłuższym nieużywaniu zaschnie, co utrudni nakładanie pomadki. Z tego też powodu nie zaliczyłabym produktu do tych bardzo wydajnych.

Estetyczne opakowania to tylko połowa sukcesu. Chętnie napisałabym, że pomadka okazała się hitem w mojej kosmetyczce, ale nie byłaby to do końca prawda. Chętnie jej używam ze względu na piękny kolor, ale niestety pomadka nie jest w pełni komfortowa w noszeniu. Usta sprawiają wrażenie lekko wysuszonych, co nie daje o sobie zapomnieć.

A jak tam Twoje doświadczenia z pomadkami I Heart Makeup? Polubiłaś je? :)

ZOBACZ TAKŻE:
  1. PALETA CIENI I HEART MAKEUP CHOCOLATE ELIXIR - CZY NAPRAWDĘ PACHNIE CZEKOLADĄ?
  2. DIY KREM POD OCZY ZRÓB TO SAM!
  3. NAJLEPSZY EYELINER JAKI MIAŁAM! ZGADNIESZ?


9 komentarzy:

  1. Ni znam tych pomadek, ale jej kolor jest bardzo ładny, a design opakowania zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - design opakowania kusi i to bardzo... Ja na przykład się skusiłam :D

      Usuń
  2. Mam wiele kosmetykow z I heart makeup ale nie widzialam tych pomadek! Piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich wcześniej nie dostrzegłam a i na półce jakoś bardzo nie rzucały się w oczy :)

      Usuń
  3. Slyszalam o nich ale nie mialam :) kolorek bardzo ladny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się osobiście taki aplikator sam nie podoba, lubię zwykłe szminki i ich pędzelki/aplikatory. Nie podoba mi się też aż tam mocny odcień, ale każdy ma inny gust ;)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger