26 września

Rozświetlacz Bell "Mystic Glow" - tym razem bez rewelacji?

Błysk rozświetlacza stał się nieodłącznym elementem makijażu zarówno wieczorowego jak i dziennego... Na rynku kosmetycznym mamy szeroki wybór rozświetlaczy. Wciąż poszukujemy nowych wykończeń, efektów i formuł... Mimo wielu egzemplarzy w kosmetyczce, wciąż sięgamy po nowe. Tak było i ze mną. Zobaczyłam rozświetlacz Bell Mystic Glow i mimo, że wiedziałam, że nie potrzebuję kolejnego świecidełka - trafił on do mojego zakupowego koszyka... Czy i tym razem jest się nad czym zachwycać?

Rozświetlacz Bell "Mystic Glow" - tym razem bez rewelacji?

Kolor: 01 Luminous spirit
Gramatura: brak informacji
Cena: 9,99 zł

Skład: talc, mica, caprylic/capric triglyceride, pentaerythrityl tatraisostearate, polybutene, tin oxide, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, Cl 77491, Cl77492, Cl 77499 (iron oxides), Cl 77891 (titanum dioxide).

Opakowanie

Kosmetyk zamknięty jest w solidnym, plastikowym opakowaniu w kolorze rose gold. Przeźroczyste wieczko ozdobione jest srebrnymi nadrukami. Mały, poręczny produkt idealnie nadaje się do podróżnej kosmetyczki. Sam rozświetlacz posiada tłoczenie, które (z niewiadomych dla mnie powodów) przywodzi mi na myśl morskie fale...

A co z produktem?

Rozświetlacz Bell "Mystic Glow" - tym razem bez rewelacji?

Kosmetyk ma piękny złoty odcień, który idealnie podkreśli opaleniznę. Zeswatchowany rozświetlacz daje całkiem intensywną, "mokrą" taflę, co niestety już nie tak łatwo odwzorować na twarzy. Po nałożeniu pędzlem uzyskujemy delikatny błysk, który idealnie nada się do makijażu dziennego (tzw. makeup no makeup). Dla wzmocnienia efektu można nałożyć kilka warstw, ale i tak nie będzie to efekt tafli uzyskany przy swatchowaniu... Mimo to lubię używać rozświetlacza Bell Mystic Glow do dziennego makijażu - w wieczorowym mieszam go z moim ulubieńcem z My secret :)

A czy Ty skusiłaś się na rozświetlacz Bell Mystic Glow? Koniecznie daj znać o swoim ulubieńcu w tej kategorii! :D

ZOBACZ TAKŻE:



4 komentarze:

  1. Nie miałam tego rozświetlacza, aktualnie używam jakiegoś z Bell (ale nie pamiętam nazwy:)) oraz z Lovely, SIlver Highlighter, z którego jestem zadowolona i nie poszukuję nic nowego (jak na razie) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że na dzień byłby dla mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z marki bell to stosowałam jedynie lakiery do paznokci i pomadki. Rozświetlacz prezentuje
    Sie ładnie i cena bardzo przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger