04 lipca

DIY Sposób na oznakowanie lakierów do paznokci

Jakiś czas temu zaczęłam przygodę z lakierami hybrydowymi. Nie wiedziałam wtedy czy będzie to miłość czy jedynie chwilowe zauroczenie. Zniechęcona cenami lakierów dostępnych na rynku sięgnęłam po te z Aliexpress.com. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że za każdym razem chcąc sprawdzić kolor lakieru, muszę go odkręcać. Na buteleczkach brak oznakowania... Załamka. Przecież takie odkręcanie i zakręcanie może skrócić żywotność lakieru, a w dodatku jest mega niewygodne. Ale nie ma sytuacji bez wyjścia. Również tutaj znalazł się sposób na rozwiązanie problemu...

DIY Sposób na oznakowanie lakierów do paznokci z Aliexpress

Aby oznakować swoje lakiery będziesz potrzebować jedynie dziurkacza i papieru w formie naklejki (dostępny w drukarniach i sklepach papierniczych).

Wykonanie

Każdym z lakierów robimy niewielką plamę koloru i utwardzamy w lampie. Następnie za pomocą dziurkacza wycinamy kółeczka. Naklejkę z numerem koloru przeklejamy na tył szyjki lub pod buteleczkę z lakierem. Teraz pozostaje jedynie odtłuścić powierzchnię i przykleić kółeczko z próbką koloru. Tym oto sposobem rozwiązaliśmy problem z brakiem kolorystycznego oznakowania.

U mnie prezentuje się to tak:

DIY Sposób na oznakowanie lakierów do paznokci z Aliexpress

W końcu nie muszę brać każdego lakieru do ręki, żeby sprawdzić kolor. Wystarczy, że zerknę na kolorowe kółeczko :)

Można też spróbować oznakować lakiery za pomocą mocnej taśmy klejącej na podobnej zasadzie utwardzenia na niej lakieru. Tego sposobu nie próbowałam, więc jeśli go przetestujesz i się uda koniecznie daj znać w komentarzu!

Spodobał Ci się ten sposób? A może masz własny? Koniecznie daj znać!

ZOBACZ TAKŻE:
  1. TANIE LAKIERY HYBRYDOWE Z ALIEXPRESS - CZY WARTO BRAĆ JE POD UWAGĘ?
  2. BUBEL? KOBO BRILLANCE NAILS - TOP COAT
  3. ZESTAW 5 CIENI MIYO - CZY SIĘGNĘ PO NIE PONOWNIE?

13 komentarzy:

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger