17 lipca

Eveline matowa pomadka w płynie - warta swojej ceny?

Po krótkiej przerwie wracam z... recenzją matowej pomadki w płynie od Eveline. Też mi zaskoczenie. Co innego mogłam zrecenzować jak nie pomadkę? ;) Produkt dorwałam  jeszcze na promocjach Rossmannowskich, ale jakoś zwlekałam z tym postem.

Historia jest taka, że mam pełno pomadek w odważniejszych kolorach dlatego szukałam czegoś naturalnego na usta. Całkiem nieoczekiwanie tego samego dnia koleżanka poleciła mi tę pomadkę, a niska cena (ok. 6 zł) zachęciła mnie do jej przetestowania. Wybrałam kolor 415 NUDE PINK - jasny, brudny róż, który w zależności od światła okazał się mniej "brudny" za to w żywszym wręcz lekko neonowym kolorze...

Eveline matowa pomadka w płynie kolor 415 NUDE PINK

Cena: 12,99 zł
Pojemność: 9ml

Jeśli chodzi o opakowanie to nie jest ono szczytem wyrafinowania. Jest raczej proste i daleko mu do ekskluzywnych marek. Aplikator jest wąski i umożliwia dokładne wyrysowanie ust, ale (tutaj sprzeczność) należy raczej do tych niewygodnych.

Eveline matowa pomadka w płynie kolor 415 NUDE PINK - aplikator

Co do zapachu to jest on słodki, owocowy. Bardzo przyjemny, przywodzi na myśl pyszny deser. Ani odrobinę nie jest tu wyczuwalna tzw. "chemiczna" woń. Za to ogromny plus!

Konsystencja jest raczej rzadka. Po pomalowaniu usta nie lepią się a po chwili noszenia towarzyszy uczucie jakby lekko suchych ust. Ponadto lubi lekko podkreślać suche skórki. Nie zawsze wygląda dobrze. Czasami pomadka daje wrażenie jakby była zważona lub nierównomiernie nałożona. Trwałość jest całkiem dobra - na pewno lepsza od klasycznych, wykręcanych pomadek.

Podsumowując, matowa pomadka w płynie Eveline nie należy do "orłów" wśród tego typów produktów. Na promocji całkiem śmiało można się na nią skusić, ale czy jest warta swojej ceny bez obniżek? Tutaj mam mieszane uczucia... W standardowej cenie po nią bym nie sięgnęła.

A Ty? Miałaś okazję testować ten produkt? Co o nim myślisz? :)

13 komentarzy:

  1. Zawiodłam się na niej, ale podoba mi się gama kolorystyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale może dlatego, że nie używam kosmetyków marki Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jej nie miałam i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze takie opakowania kojarzą mi się z blyszczykami które cały czas się lepiły.. teraz raczej je omijam hahha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nią jeszcze styczności, jestem bardzo jej ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz o niej słyszę, na promocji może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiąc zakupy dostałam jakiś czas temu podobną pomadkę z Eveline tylko w nieco ciemniejszym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię pomadek tej firmy. nie pasuje mi ich konsystencja;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie używałam kosmetyków kolorowych od Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny odcień. Lubię kosmetyki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger