01 kwietnia

SheFoot Sposób na popękane pięty i przesuszoną skórę stóp

Lato w pełni, królują krótkie spódniczki i odkryte stopy. Ale czy jest się czym cieszyć, kiedy okazuje się, że Twoje stopy zostały zaniedbane przez ten mroźny, zimowy czas? Zadbany wygląd stóp ma znaczenie i to nie tylko latem. Zapewne niejedna z Was borykała się z problemem przesuszonych, popękanych pięt... Dziś recenzja produktu, który teoretycznie pomoże rozwiązać ten problem. Ale czy praktyka dorówna teorii?

SHEFOOT kuracja wzmacniająca odżywienie paznokci, skórek i skóry stóp
SHEFOOT kuracja wzmacniająca odżywienie paznokci, skórek i skóry stóp
Cena: 25,99 zł
Pojemność: 50 ml

Skład:
masło shea, mocznik, panthenol (prowitamina B5), keratyna, ekstrakt z tygrysiej trawy azjatyckiej Centella Asiatica, kwas hialuronowy wysokocząsteczkowy, olej abisyński.

Od producenta

Producent zapewnia nas, że produkt:
  • sprzyja poprawie jakości i odnowie naskórka
  • poprawia jędrność, elastyczność i sprężystość skóry
  • wzmacnia paznokcie i skórki wokół paznokci
  • regeneruje popękaną skórę i przyspiesza gojenie ran
i całkowicie się z tym zgadzam.

Moja opinia

Co najważniejsze, kosmetyk NIE ZAWIERA barwników, parabenów, PEG, ftalanów i silikonów a jego skład jest bardzo dobry, krótki i o dziwo naturalny :)
W dodatku produkt od pewnego czasu jest łatwodostępny, ponieważ można go dostać w drogeriach.

Kuracja wzmacniająca odżywianie paznokci, skórek i skóry stóp marki SHEFOOT to hypoalergiczny krem z kwasem hialuronowym keratyną + shea. Jest to, krem którego działanie widać już po pierwszym użyciu! Skóra stóp jest miękka i odżywiona...

Najlepiej dało się to zauważyć na piętach mojej mamy, które były popękane i w okropnym stanie. Kuracja tym produktem sprawiła, że szorstkie i przesuszone stopy zamieniły się w gładkie i miłe w dotyku stópki ;)

Ponadto krem ma wygodny aplikator i jest wydajny :)

Nie jest to mój pierwszy produkt tej firmy i na pewno nie ostatni. Kosmetyki, według mnie, zaliczają się do przystępnych cenowo i baaardzoo skutecznych, więc jeśli macie problemy ze stopami to serdecznie je polecam.

Co myślisz o tym kosmetyku? Masz swoje sprawdzone sposoby na pielęgnację stóp? :)

Zobacz także:



6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej firmie, ale produkt wydaje mi się idealny na nadchodzące lato. Zawsze mam w letnim okresie bardzo popękane pięty, więc może akurat wypróbuję :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym produkcie ale myślę że jak powróci mi problem z pietami to go kupie ;)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak bardzo mi by się przydał taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić kosmetyki tej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam w drogerii Wispol, ale widziałam je też chyba w Naturze :)

      Usuń
  5. Ooo ciekawy produkt, jak tylko dopadnie mnie problem suchych stóp to go poszukam w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger