21 kwietnia

100% rozkoszy i 0% kalorii? - recenzja masła do ciała Bielenda

Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją kosmetyku do pielęgnacji ciała.
Masło do ciała Bielenda otrzymałam w prezencie i umilało mi jesienne oraz zimowe wieczory. Posiadam wersję "czekolada + karmel".

100% rozkoszy i 0% kalorii? - recenzja masła do ciała Bielenda


Cena: 14,99 zł
Pojemność: 200 ml

Skład:
INGREDIENTS: Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic / Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Dimethicone, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Camelia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Sodium Stearoyl Glutamate, Alcohol Denat., Citric Acid, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, CI 14700 (FD&C Red No. 4), CI 42090 (Acid Blue 9), CI 19140 (Acid Yellow 23).

Od producenta:
Zawiera olejek migdałowy - naturalne źródło jędrnej skóry Aksamitnie kremowe masło do ciała czekolada + karmel wzbogacone o olejek migdałowy to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry całego ciała oraz… poprawę humoru. Masło aktywnie ujędrnia, nawilża i uelastycznia skórę, przywraca jej niezwykłą gładkość i sprężystość. Naskórek pozostaje zregenerowany, odnowiony i zabezpieczony przed nadmiernym przesuszeniem. Intensywny zapach aromatycznej czekolady z nutą karmelową poprawia samopoczucie, aktywizuje i dodaje energii. Podaruj swojej skórze 100% rozkoszy i 0% kalorii, a Twoje ciało stanie się pachnące, zmysłowe i bardzo apetyczne.

Moja opinia:
Produkt zamknięty jest w poręcznym, plastikowym, odkręcanym opakowaniu. Ma on, można by rzec, karmelowy kolor i słodki, czasami aż mdlący, zapach...
Konsystencja jest przyjemna, gęsta i kremowa. Dobrze rozprowadza się na skórze, która po jego użyciu jest miękka, miła w dotyku, dość dobrze odżywiona i pachnąca.

Czy ujędrnia? Nie wiem. Nie zauważyłam takiego efektu, ale też nie miałam potrzeby ujędrniać mojego ciała ;)

Jedyny minus jaki zaobserwowałam to ten, że produkt nie należy do tych szybko wchłaniających się i może pozostawiać lekko tłusty filtr.

Myślę, że jak na tą cenę jest to dobry produkt, ale jak dla mnie ma zbyt intensywny zapach. Jeśli jesteś osobą lubiącą bardzo słodkie zapachy to na pewno Ci się spodoba ;)

Czy mieliście styczność z tym kosmetykiem? Jakie są Wasze ulubione balsamy do ciała? :)

9 komentarzy:

  1. Osobiście uwielbiam kosmetyki od Bielendy bo dobrze nawilżają i chyba skuszę się na te masło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kiedyś słyszałam o tym produkcie, ale jeszcze nigdy nie miałam okazji go wypróbować, teraz mnie przekonałaś! Kusi mnie zapachem, uwielbiam połączenie czekolady i karmelu. :)
    MÓJ BLOG - • AMETHYST •

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi cudownie, myślę że zapach musi być świetny :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się szybko nie wchłania...

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach mnie kusi ale długie wchłanianie się niekoniecznie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego produktu, ale tyle kalorii bez ryzyka przytycia kuuusi ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie przepadam za kosmetykami pielęgnacyjnymi, które zbyt mocno pachną, choć ostatnio trafiłam na taki, który pachnie przyjemnie i tak, że nie gryzie się z perfumami, ale jakby współgra. :-)

    Szkoda, że dobre składniki wymieszano z nieciekawymi w tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Długi czas wchłaniania raczej nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię jak coś się długo wchłania, jakoś mnie to odstrasza. Tak samo zbyt słodko zapach, po kilku razach zazwyczaj rezygnuje z danego kosmetyku :(.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger