11 kwietnia

Mixa HYALUROGEL krem intensywnie nawilżający z kwasem hialuronowym

Jakoś nigdy nie przejmowałam się nawilżeniem mojej skóry. Nie używałam kremów czy masek nawilżających... Moje nastawienie zmieniło się tej wiosny, gdy moja skóra stała się przesuszona i odwodniona po okresie zimowym. Na mojej twarzy pojawiły się suche place skóry (głównie na policzkach) czym byłam przerażona. Ponadto zdołowana stanem mojej skóry (mając 20 lat mam zmarszczki :/ ) postanowiłam o nią zadbać.

Akurat mniej więcej w tym samym czasie złożyło się, że natrafiłam na próbki kremu Mixa, więc nie mając nic do stracenia postanowiłam spróbować. Zamówiłam próbki i już po kilku dniach miałam u siebie pięciodniową kurację nawadniającą.

Krem przeznaczony jest do skóry wrażliwej, normalnej i odwodnionej a w swoim składnie ma 7% kwasu hialuronowego + glicerynę. Jest ultra lekki i ma przyjemny, delikatny zapach. Jedna próbka (a dostałam ich pięć) mieści 1 ml produktu i zużywałam ją "na dwa razy".

Mixa HYALUROGEL krem intensywnie nawilżający z kwasem hialuronowym

Składniki:
AQUA/WATER, GLYCERIN, DIMETHICONE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SQUALANE, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, BHT, BIOSACCHARIDE GUM-1, CAPRYLYL GLYCOL, COPPER GLUCONATE, DIMETHICONOL, DISODIUM EDTA, MAGNESIUM ASPARTATE, PHENOXYETHANOL, POLOXAMER 338, SODIUM HYALURONATE, T-BUTYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, ZINC GLUCONATE, PARFUM/FRAGRANCE (F.I.L. B181251/1)

Od producenta

Nasz HYALUROGEL wzbogacony w kwas hialuronowy, naturalny składnik budulcowy skóry, zdolny wchłonąć 1000 razy więcej wody niż sam waży. Natychmiast dostarcza i utrzymuje nawilżenie skóry przez 24h. 
Unikalna wodno - żelowa konsystencja kremu szybko się wchłania, aby nawilżyć i zapewnić poczucie komfortu.

Odczuwalne rezultaty! Skóra natychmiast zostaje intensywnie nawilżona i ukojona. Wygląda na gładszą i wypełnioną, promienieje zdrowym wyglądem i witalnością.

Zastosowanie: Delikatnie oczyścić skórę produktami do oczyszczania Mixa. Krem nanieść na twarz, rano i wieczorem. Delikatnie wmasować okrężnymi ruchami.

BEZ PARABENÓW I BARWNIKÓW
Ponadto skład został opracowany i przetestowany pod kontrolą medyczną a tolerancja dla skóry wrażliwej pod kontrola dermatologiczną. 
Produkt był testowany na skórze wrażliwej i jest hipoalergiczny.

Moja opinia

Nie znam się na składach kosmetyków, ale słyszałam, że gliceryna może zapychać. Jako posiadaczka cery mieszanej, przetłuszczającej się w strefie T z lekką obawą nałożyłam krem po raz pierwszy. 

Byłam zaskoczona, bo już po pierwszym zastosowaniu skóra była o wiele lepiej nawilżona, gładka i promienna... Ponadto krem wchłonął się błyskawicznie i nie pozostawił tłustego filtru na twarzy. 
Z każdą następną użytą próbką było tylko lepiej i co najważniejsze, produkt mnie nie zapchał a suche plamy skóry zniknęły z mojej twarzy :) Moja skóra stała się odżywiona, miękka  i dobrze nawodniona. Bardzo podoba mi się taki efekt :)

Produkt zachwycił mnie tak bardzo, że zakupiłam pełnowymiarową wersję :D
Szklany słoiczek kremu mieści 50 ml produktu i kosztuje 24,99 zł.

A Wy mieliście już styczność z tym kosmetykiem? Jak Wam się sprawdził? ;)

11 komentarzy:

  1. Cena i jakość bardzo dobra także trzeba spróbować, z naszą cerą nigdy nie ma żartów bo na starość odwdzięcza nam się za całe "zło" jakie jej wyrządzimy w młodości. Dobry wybór, ta marka jest bardzo dobra - również polecam płyny micelarne tej firmy. Zapraszam do siebie!
    http://theworldofmakeup.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Też sobie zdałam właśnie z tego sprawę :)
      Dobrze usłyszeć od drugiej osoby, że dokonałam dobrego wyboru :D To mój pierwszy produkt tej firmy, ale pewnie nie ostatni ;)

      Usuń
  2. Sama mialam przyjemność testować i póki co utknęłam na etapie pierwszym :p Muszę odkopać te próbki i dokończyć moją przygodę z nimi. :) Odłożyłam je bo u mnie jakoś średnio się sprawdziła pierwsza próbka, ale u Ciebie to totalnie na odwrót. :) Więc zachęciłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Twoja skóra nie potrzebowała takiego nawilżenia jak moja... U mnie to była jakaś masakra po zimie ;)

      Usuń
  3. Nie znam się na kobiecych kosmetykach,ale swe zdanie wypowiem :-) Według mnie naturalne kobiety są najpiękniejsze,wam nie potrzeba tyle tego bo i tak jesteście wspaniałe. Miłego dnia ci życzę i pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam go bo mam zapas podobnych mazideł póki co... tak więc podziękuję no chyba że kiedyś wszystkie zapasy zużyję xd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również miałam te próbki i krem przypadł mi do gustu. Z tego co zauważyłam jest meeeega wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam doczynienia z tymi kosmetykami, ale z chęcią je wypróbuje.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi zachęcająco, może kiedyś spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też podjęłam się testowaniu i podobnie jak TY - jestem bardzo zadowolona z efektów. Mam mieszaną cerę z tendencją do wrażliwej i krem sprawdził się u mnie super. Recenzja na moim blogu : http://urbanbeautician.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-mixa-hyalurogel.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam takiego kremu. Mam nadzieję, że mi też się sprawdzi. Świetna recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger