10 stycznia

Huda Beauty Warm Brown Obsessions - recenzja palety cieni

Huda Beauty Warm Brown Obsessions to paleta cieni, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Przyspieszone bicie serca, niedowierzanie i ogromna radość. Później były wspólnie spędzone godziny, czułe słówka i... no właśnie. Czy ta paleta ma w ogóle jakieś wady?

Huda Beauty Warm Brown Obsessions

Paletka to dziewięć cieni zamkniętych w czarnym, tekturowym opakowaniu z charakterystycznym dla Huda Beauty nadrukiem. Wewnątrz oprócz cudownie ciepłych kolorów znajduje się lusterko. Jego wielkość jest na tyle przyzwoita, że pozwala na wykonanie w nim makijażu. Opakowanie zamyka się na mocny magnes, dzięki czemu mamy pewność, że podróż z tą paletą jest całkowicie bezpieczna. Całość jest lekka i poręczna, co bardzo w niej cenię.

Huda Beauty Warm Brown Obsessions
Wersja Warm Brown to, moim zdaniem, najciekawsza wersja kolorystyczna spośród czterech. Paleta zawiera osiem cieni matowych i jeden, który określiłabym foliowym. Kolory to piękne brązy z domieszką pomarańczu i burgundu. Wśród matów znajduje się beżowy cień, który sprawia, że paleta jest samowystarczalna, natomiast cień w kolorze starego złota to idealne dopełnienie makijażu. 

Huda Beauty Warm Brown Obsessions

Paleta jest bardzo funkcjonalna - można nią zrobić zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż - przez co dobrze sprawdzi się w podróży. Matowe cienie lekko się osypują (ale to raczej normalne przy matach), a złoty cień ma przyjemną, masełkową konsystencję. Z produktem łatwo się pracuje. Cienie ładnie rozcierają się w chmurkę... Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to fakt, że budowanie koloru jest trudne o ile w ogóle możliwe - nakładany cień na inny zanika przy rozcieraniu. Mimo to są to pierwsze cienie, które uchroniły mnie od robienia plam i tak pięknie się rozcierają. Z tego powodu paleta stała się moim ulubieńcem! 

Huda Beauty Warm Brown Obsessions

Huda Beauty Warm Brown Obsessions

Na koniec dodam tylko, że nawet bez bazy (nałożone na "nagą" powiekę) cienie świetnie wyglądają i są trwałe. Myślę, że to mówi samo za siebie... Najlepsze cienie z jakimi miałam do czynienia :)

Znasz cienie Huda Beauty? Warte swojej ceny? :)

Zobacz także:

  1. DIY AZJATYCKA PIELĘGNACJA - ODMŁADZAJĄCA MASECZKA RYŻOWA
  2. BIEGANIE - KORZYŚCI, ODPOWIEDNIA TECHNIKA, PRZECIWWSKAZANIA
  3. POMADKOWY ZAWRÓT GŁOWY OD BELL HYPOALLERGENIC

29 komentarzy:

  1. Cudeńko, uwielbiam te cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie testowałam tej marki. Cienie wydają się ładne :) rozejrze się za tą firmą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie jestem osobą kompetentną by oceniać takie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mają piękne kolorki, ten "foliowy" extra się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zdecydowanie jeden z najciekawszych cieni w tej paletce :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Huda Beuty jej produkty sa trwale i piekne - poluje na ta paletke ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. O, cienie w mojej gamie kolorystycznej :) Ale nigdy niczego z Huda nie stosowałam. Jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kolorki, mnie kusi Smokey :D Z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, boska pigmentacja <3 Ogólnie Uwielbiam produkty Huda Beauty :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tej palecie, ale ale bardzo chętnie się z nią zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory śliczne co do jednego, a rzadko zdarza mi się trafić na zestaw w którym każdy by mi odpowiadał... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! A tutaj okazuje się, że podoba mi się każdy z dziewięciu kolorów :D

      Usuń
  11. Chciałoby się mieć tak piękną paletkę >3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest PRZEPIĘKNA, choć jak już wspominałam na DC - ja akurat zakochałam się w wersji Mauve ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też piękna kolorystycznie, jednak róże nie do końca grają z moją urodą :) Cała reszta kolorów boska <3

      Usuń
  13. Jeszcze nie próbowałam cieni Hudy :/ Chyba zniechęciły mnie przede wszystkim recenzje na temat palety Desert Dusk :/ Jednak, gdy zdecyduje się ją kupić na pewno wybiorę wersję Warm Brown Obsession, bo kocham ciepłe kolorki na oku! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne ciepłe odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka szkoda, że przegapiłam te cienie :c

    OdpowiedzUsuń
  16. trwałość ma dla mnie bardzo duże znaczenie :) Ja wolę trochę jaśniejsze kolory, ale te też są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko została wyprzedana i nie załapałam się :) Ale kolory ma przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze - marzę o niej ♥️ Zadzroszcze !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger