04 stycznia

TESTUJEMY Sephora ultra delikatny żel micelarny do demakijażu

Kosmetyki Sephora to produkty skomponowane dla popularnej drogerii Sephora. Próbki produktów można otrzymać robiąc w niej zakupy. Tym sposobem znalazły się u mnie dwie próbki "ultra delikatnego żelu micelarnego do demakijażu", co umożliwiło mi jego przetestowanie.

I tak, wiem, zdjęcie ma okropną jakość, ale nie miałam możliwości robić go ponownie...

TESTUJEMY Sephora ultra delikatny żel micelarny do demakijażu

Skład:
Na stronie Sepfory podano jedynie: masło karité o właściwościach nawilżających oraz kuleczki jojoby do delikatnego, mechanicznego złuszczenia.
Gdybym o tym wiedziała, zostawiłabym sobie opakowanie po próbce - wydaje mi się, że był tam pełny skład.

Od producenta

Ultra świeży i aksamitny żel micelarny do demakijażu. Skuteczność i szybkość demakijażu wodą micelarną zamknięta w formule bardzo delikatnego żelu.

Jak działa?
Micele, małe „kulki oczyszczające”, jednym gestem skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż twarzy, oczu i ust!

Plusy:

  • żelowa formuła zmniejsza tarcie skóry płatkiem kosmetycznym, a ekstrakt z chabra koi skórę 
  • idealna formuła do demakijażu wrażliwych stref twarzy
  • koniec z uczuciem ściągnięcia skóry po demakijażu
  • dwa ultra praktyczne formaty opakowań: XXL do użytku codziennego i mini format podróżny
  • tolerancja testowana dermatologicznie i okulistycznie. Formuła odpowiednia dla osób o wrażliwych oczach i noszących soczewki kontaktowe.

Moja opinia

Kosmetyk ma formę zbliżoną do żelu, ale to nie do końca to. Konsystencja jest raczej czymś pomiędzy żelem a płynem. Produkt jest przezroczysty i na mój nos jakby lekko zalatuje alkoholem. Żel jest przyjemny w użytkowaniu, nie sprawia większych problemów. Używałam go nakładając bezpośrednio na twarz i masując (a nie tak jak zaleca producent za pomocą płatka kosmetycznego). Czy domywa makijaż w 100%? Trudno powiedzieć... Wprawdzie na drugi dzień efektu "pandy" nie było, ale po przeciągnięciu po twarzy nawilżaną chusteczką do demakijażu, widniały na niej resztki podkładu. Na szczęście produkt jest dostępny w dwóch wersjach opakowania: 50 ml w wersji podróżnej (idealne do przetestowania produktu) i 400 ml wyposażone w pompkę. Myślę, że kosmetyk cenowo jest nawet na plus, więc jeśli wciąż poszukujesz produktu do demakijażu to całkiem śmiało możesz przetestować mniejszą wersję - chociaż pełnowymiarowe opakowania jest o wiele bardziej ekonomiczne :)

A co Ty myślisz o tym produkcie? Masz swojego sprawdzonego faworyta do demakijażu? :)


Zobacz także:


  1. TRADYCJE ŚWIĄTECZNE W POSZCZEGÓLNYCH REGIONACH POLSKI
  2. ROZGRZEWAJĄCE NAPOJE NA ZIMOWE WIECZORY
  3. TANIE LAKIERY HYBRYDOWE Z ALIEXPRESS, CZY WARTO ?

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego produktu. Na przetestowanie czeka mnie pianka do mycia z glinką. Jeszcze trochę poczeka.
    U mnie najlepiej spisuje żel do mycia twarzy z La Roche Posay.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pianka brzmi interesująco, ciekawe jak się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Nie miałam akurat jeszcze tego żelu, ale z paru produktów sephory byłam zadowolona więc możliwe, że żel też by się sprawdził ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko kupuję w Sephorze i może dlatego nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także nie znam tego produktu. A jeśli chodzi o faworyta to do demakijażu najbardziej spodobał mi się żel MIXA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Mixy mam tylko krem, ale za to bardzo go lubię :D

      Usuń
  5. U mnie stoi pelnowymiatowa butla ale czeka na swoj czas hahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger