04 września

Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?

Szał na hybrydy trwa w najlepsze. Nawet ja skusiłam się na ten trend i zaczęłam zabawę z lakierami hybrydowymi. To co może przerazić to cena takiego lakieru, bo jest to około 30 zł. Myślę, że to dobre usprawiedliwienie dla zakupów na Aliexpress. Lakiery hybrydowe na tej stronie są tanie, ale czy dobrej jakości? W związku z tym pytaniem piszę tego posta. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na temat lakierów hybrydowych z Aliexpress.

Dla tych co nie wiedzą, Aliexpress to "chińska" strona internetowa o bardzo szerokim asortymencie, gdzie macie możliwość zamówić przesyłkę bez poniesienia kosztów dostawy. Produkty często są tanie a bardzo dobre jakościowo.

UWAGA! Ceny podane w $ pochodzą z dnia pisania postu i mogą różnić się od tych obecnych. Natomiast ceny w złotówkach pochodzą z dni, kiedy dokonywałam zakupu. Z tego powodu mogą występować małe rozbieżności.

VENALISA - LINK

$1,82 (6,75 zł)


Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress VENALISA kolor: 937 oraz 917

Lakier, który najbardziej przypadł mi do gustu. Krycie można uznać za wystarczające już przy dwóch warstwach. Piękne kolory i wygodny pędzelek zachęcają, aby sięgnąć po kolejne egzemplarze.


AZURE - LINK
$1,87 (7,13 zł)

Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress AZURE kolor 7030

Tutaj kolor był zaskoczeniem z bardzo prostego powodu - został zamówiony przez pomyłkę. W ten sposób zamiast czarnego mam zgniłą zieleń. Mimo to nie żałuję bo na jesień sprawdzi się idealnie. Póki co jeszcze go nie używałam, ale na wzorniku sprawdził się całkiem dobrze.


CNHIDS - LINK
$1,66 (6,18 zł)

Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress CNHIDS kolor 103 oraz 11

Te lakiery z pozoru są równie dobre jak VENALISA jednak mają kilka mankamentów. Podczas malowania zdarza się, że w lakierze jest widoczny pyłek. Początkowo myślałam, że nie do końca dokładnie oczyściłam płytkę paznokcia po zmatowieniu, ale z innymi lakierami nie mam tego problemu. Ponadto mam wrażenie, że mają nieco rzadszą konsystencję przez co łatwiej zalać skórki. Mają też mniej dopracowany aplikator, ale kolor równie dobrze utwardza się w lampie.

Gelfavor - LINK
$1,02 (4,77 zł)

Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress Gelfavor kolor 1336 oraz 1594

Lakiery, które najmniej przypadły mi do gustu. Problemem to nie tyle trwałość co krycie, które jest marne. Ciemniejszy kolor kryje przy czterech warstwach natomiast błękit potrzebuje aż pięciu, żeby nadawał się do noszenia. Niestety mimo tylu warstw są one nierównomierne nałożone i można dopatrzeć się prześwitów. Lakiery te było bardzo łatwo odmoczyć acetonem.

QHC FiMeet - LINK
$1,10 (4,19 zł)

Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress QHC FiMeet kolor 22

Najtaniej zakupiony przeze mnie lakier. Kolor pastelowego szarego odcienia  wprost mnie urzekł. Lakier bez problemu kryje przy trzech warstwach.


Podsumowanie

Każdy z tych lakierów dobrze utwardza się w lampie. Są wygodne w użytkowaniu a trwałością nie ustępują choćby popularnym Semilacom. Nie wystąpiła też u mnie żadna reakcja uczuleniowa. Ponadto lakiery te często mają większą pojemność od oryginalnych i droższych hybryd - zazwyczaj jest to ok. 7 ml.

Myślę, że opłaca się kupować lakiery z tej strony i nie zamierzam rezygnować z nich na rzecz oryginałów.

Na koniec zaznaczę, że na tej stronie kupuję tylko kolorowe lakiery, natomiast bazę i top mam oryginalne. 


Akcesoria


Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress - akcesoria do manicure

Ponadto na Aliexpress opłaca się też kupować ozdoby do paznokci, wodne naklejki czy płytki do robienia stempli z bardzo prostego powodu - są za grosze (dosłownie). 

UWAGA! Zamawiając na Aliexpress zwracaj uwagę na opinię o dostawcach oraz na ilość złożonych zamówień. Ja często czytam też opinie kupujących, z których dowiaduję się czy dana rzecz jest warta zakupu. 


A tutaj moje paznokciowe wypociny:


Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress - propozycja manicure

Tanie lakiery hybrydowe z Aliexpress. Czy warto brać je pod uwagę?
Lakiery hybrydowe Aliexpress - propozycja manicure

A czy Ty miałaś okazję testować te lakiery? A może wolisz sprawdzone i oryginalne marki? :)


Zobacz również:


  1. Makijaż hybrydowy z marką Lumene
  2. Mój sposób oszczędzania, który działa!
  3. Dlaczego nie kupuję w sieciówkach


23 komentarze:

  1. Hejka :) nie używam hybryd, ale Aliexpress znam doskonale, jestem tam stałym klientem :P szczególnie akcesoria typu pędzle do makijażu, pokrowce na telefony, gadżety, biżuteria, że o zabawkach dla dzieciaków nie wspomnę :) Zdarzają się wpadki, ale w ostatecznym rozrachunku i tak warto. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czekam na pędzle i na pewno będzie o nich wpis :)

      Usuń
  2. Ja już nie zamawiam hybryd z Ali. Jednak brak podanego składu mnie mocno zniechęcił..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie przy używaniu oryginalnej bazy i topu nie mają one styczności z paznokciem, więc nie mam obaw, że coś mi się po nich stanie :)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się kolorki i chyba się skusze na zabieg z lakierem hybrydowym. Wszyscy zachwalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam semilaca i jestem bardzo zadowolona, bo trzymają mi się aż do 4 tygodni :) z Ali nigdy nie kupowałam, Ale może się skuszę :) fajny post i mega kolor paznokci -blekit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Ali też trzymają się aż do zmycia, więc polecam :)

      Usuń
  5. Nie kupiłabym tych lakierów, a szczególnie gdybym robiła paznokcie klientkom. Chyba wolę dołożyć i kupić porządny lakier, lub poczekać na promocje, niż kupować Chińskie cuda. Blaszki i naklejki czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o klientów to faktycznie trzeba by się zastanowić, ale na własny użytek jak najbardziej. Akcesoria faktycznie opłacają się jeszcze bardziej, bo w przeliczeniu wychodzą poniżej 1 zł za sztukę :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze lakierów z Ali, ale dużo osób poleca właśnie te Venalisa :) Może kiedyś sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez lubię kupować na Ali ale nie wiem czy odważyłabym się tam kupić lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamawiałam jeszcze lakierów z ali, ale będę musiała

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają ok, ale przerażają mnie trochę takie produkty z Ali ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham te tanie lakiery. jakością i trwałością są odpowiednie do drogich semilaków czy tego podobnych

    OdpowiedzUsuń
  11. Po przygodzie z tanimi hybrydami Color it mam serdecznie dość eksperymentów, wole raz kiedyś kupić znaną markę niż mieć całą tęczę bubli koszmarnych w aplikacji i kryciu. Cieszę się, że trafiłaś lepiej niż ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Color it czytałam wiele negatywnych opinii dlatego trzymam się od nich z daleka :)

      Usuń
  12. Aliexpress to chińska strona bez cudzysłowia, choć jak 📰 Chińczycy zakupów tambien nie robią, bo się boją. Podziwiam, że się nie obawiałaś, że ci stopi płytkę paznokcia i w sumie miałaś szczęście, że tak się nie stało!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka lakierów z Aliecpress i jestem zadowolona :D Tanie, a dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam wielu lakierów, ale z venalisa jestem jak najbardziej zadowolona. Sprawdziły się u mnie lepiej niż Semilac :) także polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger