08 września

Pędzle KAVAI tańszym odpowiednikiem HAKURO?

Aby makijaż był estetyczny i przyciągał uwagę, nie wystarczą dobre kosmetyki. Pomocne a wręcz konieczne są pędzle dobrej jakości. I tutaj pojawia się problem. Na rynku dostępnych jest wiele akcesoriów z tego zakresu. Naturalne włosie, syntetyki, pacynki czy tzw. szczotki zapewniają nam szeroki wybór. Półki cenowe również wahają się od kilku do kilkuset złotych. Ale na co się zdecydować? Dzisiaj przyjrzymy się pędzlom polskiej marki KAVAI.

Pędzle KAVAI tańszym odpowiednikiem HAKURO?
Pędzle KAVAI tańszym odpowiednikiem HAKURO? KAVAI 84 (białe włosie), KAVAI 88

O pędzlach tej firmy pierwszy raz usłyszałam na YouTube. Były mocno porównywane do pędzli HAKURO, o których pisałam TUTAJ. Słyszałam też opinie, że dorównują im jakością a wręcz są pod tym względem lepsze. Z racji tego, że pędzle HAKURO mam i bardzo je lubię, postanowiłam przetestować i te z KAVAI. 

Wygląd

Wizualnie są bardzo podobne do tych z HAKURO. Czarny, w tym przypadku matowy, trzonek z wybitym logo oraz srebrna skuwka. Eleganckie, ale niczym się nie wyróżniające spośród setek innych pędzli. Cenowo są kilka złotych tańsze, ale czy dorównują jakością?

KAVAI 84

Pędzel z naturalnego włosia kozy. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy każdy pędzel z tego włosia lekko kłuje, czy po prostu nie do końca dobrze o niego dbam. W każdym bądź razie nie należy on do moich ulubionych pędzli i rzadko używam go do rozcierania. Podrażnia moją okolicę oczu przez co szybko łzawią.

KAVAI 88

Ten pędzel również wykonany jest z włosia kozy jednak w użytkowaniu jest o wile bardziej komfortowy. Zdecydowanie wolę ten egzemplarz od KAVAI 84. Drobnym minusem może być to, że włosie przycięte jest bardziej na okrągło i nie ma lekkiego "dziubka", który świetnie sprawdziłby się w załamaniu powieki.

Podsumowanie

Pędzle nie są jakościowo złe, powiedziałabym wręcz że są dobre jak na tą półkę cenową. Ja jednak wolę dołożyć te kilka złotych i wybrać pędzle HAKURO, którymi pracuje mi się po prostu lepiej i mniej podrażniają moją okolicę oczu. Oczywiście recenzja na podstawie dwóch pędzli nie jest do końca rzetelna, ale nie zamierzam kupować kolejnych egzemplarzy z tej firmy.

A Ty? Miałaś styczność z pędzlami tej marki? :)

Więcej wpisów o akcesoriach - KLIK

7 komentarzy:

  1. Dla mnie KAVAI są koszmarne i nie dorastają do pięt Hakuro :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pędzli z Kavai, ale jeśli szukasz odpowiedników Hakuro polecam przyjrzeć się pędzlom DUcare. Mam kilka i wyglądają tak samo, mam nawet dwa identyczne pędzle z tych firm - różnią się tylko napisem i ceną, DUcare kosztują o wiele wiele mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych jeszcze nie słyszałam, będę musiała się temu przyjrzeć bliżej :)

      Usuń
  3. szukam jakichś pędzli na już, nie mogę się zdecydować na żadne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś początkującą to świetnie sprawdzą się pędzle HAKURO - są niedrogie a bardzo dobrej jakości. Zresztą są też używane przez profesjonalistów a to mówi samo za siebie :)

      Usuń
  4. uwielbiam pędzle hakuro i jestem ciekawa tego odpowiednika:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger