05 kwietnia

Silikonowa myjka do twarzy - rewolucja w mojej pielęgnacji

Silikonową myjkę do twarzy znalazłam, całkiem przypadkiem, na stronie kosmetykizameryki.pl (jest też dostępna w Rossmannie) i zachęcona niską ceną postanowiłam ją kupić. Po przetestowaniu przychodzę do Was z recenzją :)


Silikonowa myjka do twarzy - rewolucja w mojej pielęgnacji

Silikonowa myjka do twarzy - rewolucja w mojej pielęgnacji



Cena: 3,49 zł
Link do aukcji: KLIK

Myjka wykonana jest z miękkiego silikonu i ma za zadanie wspomóc codzienne oczyszczanie cery.

Drobne wypustki delikatnie usuwają zalegające sebum i martwy naskórek z twarzy oraz minimalizują ilość otwartych zaskórników. Dzięki temu nasza skóra lepiej oddycha a pory są odblokowane.
Ponadto używając jej wykonujemy masaż twarzy a to poprawia krążenie krwi i sprawia, że cera wygląda na bardziej wypoczętą.

Po takim oczyszczeniu skóra jest przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych i lepiej przyjmuje kremy.
Przyrząd jest giętki i łatwo dostosowuje się do kształtów twarzy.
Na odwrocie myjki znajduje się uchwyt, który ułatwia nam przytrzymanie jej, aby nam się nie wyślizgnęła.

Ogromną zaletą tworzywa z jakiego myjka została wykonana (silikon) jest to, że można bez problemu ją wymyć, a nawet wyparzyć (!). Ułatwia to zachowanie higieny użytkowania.

Wiadomo, że myjka nie zastąpi nam peelingu mechanicznego, ale za to świetnie sprawdzi się przy codziennej pielęgnacji :)

Gadżet sprawdzi się też przy praniu pędzli, tym bardziej, że jest o wiele tańszy niż oferowane na rynku silikonowe rękawice ;)

A czy Wy mieliście okazję ją wypróbować? Podzielcie się swoimi doświadczeniami :)

11 komentarzy:

  1. Mam taką myjkę i bardzo ją lubię. Tak przyjemnie masuje twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również posiadam silikonową myjkę, bardzo wspomaga pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że nie wchłania i nie nabiera wilgoci. Wiedziałam, że istnieją silikonowe myjki do pędzli, ale do twarzy widzę po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Muszę koniecznie nabyć taki gadżet! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jedną myjkę z Rossmanna i nie bardzo mi się sprawdziła. Teraz używam jej do mycia pędzli :) Być może dam drugą szansę myjkom i skuszę się na tą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz... co osoba to opinia ;) Mnie sprawdziła się bardzo dobrze i zauważyłam o wiele mniej otwartych zaskórników w szczególności na nosie, gdzie wcześniej było ich dosyć sporo... :)

      Usuń
  6. jeszcze nie miałam czegoś takiego w swoim posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka taniutka :O warto ją mieć i zakupić. Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt i to tego tani! Może się skuszę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam działania tego produktu. Wygląda na ciekawy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger