08 kwietnia

Tanie i dobre, czyli... paleta trzech cieni mysecret natural beauty + makijaż oka

Cienie mysecret to jedne z moich ulubionych cieni i gdy tylko zobaczyłam ich potrójną paletę musiałam ją kupić :)
Posiadam wersję SAND DUNES, która zawiera trzy matowe cienie. Są to brązy z lekko różowym podtonem.

Tanie i dobre, czyli... paleta trzech cieni mysecret natural beauty + makijaż oka


Cena: 13,99 zł
Gramatura: 5,4g

Od producenta:
Paleta cieni idealnych do wykreowania makijażu dziennego, jak i również wieczorowego w zdecydowanym stylu. Bogactwo efektów w ramach tej samej palety. Jedwabista, silikonowo-mineralna formuła ułatwia aplikację. Cienie znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas. Hipoalergiczne.

Cienie są w neutralnych kolorach i idealnie nadają się do codziennego makijażu jak i wieczorowego looku.
Ich pigmentacja jest bardzo dobra, a krycie można stopniowo pogłębiać. Nie ma większych problemów z ich rozcieraniem ;)

Tanie i dobre, czyli... paleta trzech cieni mysecret natural beauty + makijaż oka

Produkt ma raczej pudrową konsystencję i lekko się pyli, jednak nie zmienia to faktu, że po aplikacji dobrze trzyma się na oku.

Moim zdaniem jakość cieni jest adekwatna do ceny. Są tanie i dobrze się z nimi pracuje.
Idealne dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych makijażystek :)

Makijaż oka z udziałem cieni mysecret (na bazie korektora Affinitone):

Tanie i dobre, czyli... paleta trzech cieni mysecret natural beauty + makijaż oka


Tanie i dobre, czyli... paleta trzech cieni mysecret natural beauty + makijaż oka

A co Wy myślicie na temat tych cieni? Podzielcie się opinią w komentarzu :)

31 komentarzy:

  1. bardzo ładne kolorki, uwielbiam nudziaki :) przepięknie wygląda Twój makijaż :) chyba sie na nie skuszę, bo brakuje mi właśnie takiej palety z typowo matowymi cieniami w tej kolorystyce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, tym bardziej jak jest na promocji - wtedy to już w ogóle tanioszka ;)

      Usuń
  2. Mimo, że mam 15 lat to nie maluję się i uwielbiam glany oraz czarne, mroczne ciuchy. ^^
    Także nie znam się na tych wszystkich pudrach i paletkach.
    Ale bardzo fajnie piszesz i post mi się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja w Twoim wieku też jeszcze się nie malowałam a i teraz robię to rzadko :) Nie ma co sobie niszczyć cery ;)

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam ją w innym odcieniu, cudne kolory, bardzo poręczna, ja jestem bardzo zadowolona, w dodatku dorwałam ją na promocji za rosze dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka na co dzień i widać, że cienie dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały makijaż! Zazdroszczę, bo mi chyba nigdy by taki piękny nie wyszedł <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki, jednak myślałam, że ten najciemniejszy będzie trochę bardziej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się makijaż! Taki delikatny i idealnie zrobiony <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka wygląda jak paleta cieni do brwi z Kobo ;) super efekt ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak kojarzy ;) Obserwuję od dawna ;*

      Usuń
  9. Ale ogromnie podobają mi się kolorki. Coś idealnego dla mnie, ponieważ nie lubię rzucającego się w oczy makijażu. Trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Jedne z niewielu cieni, którymi nie można sobie zrobić "krzywdy" ;)

      Usuń
  10. Szkoda, że w mojej okolicy nigdzie ich nie dostanę :c Chyba muszę się wybrać poza miasto :D Takich odcieni nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tanie i dobre - czego chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że za taką cenę warto kupić i przetestować ten produkt. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory, już kolory przekonują do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo delikatne kolory, idealne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię brązy, ale aktualnie potrzebuję mocniejszej pigmentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie sa to moje kolorki :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż!! Nie spodziewałabym się po tych cieniach, że są takie świetne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger