19 marca

Paleta Zoeva "En Taupe" przykładem chłodnej kolorystyki cieni

Paleta Zoeva "En Taupe" znalazła się u mnie tak naprawdę z przypadku. Miałam więc okazję przekonać się czy pasują do mnie chłodne kolory w makijażu. SPOILER! Nie pasują ;) Makijaż wykonany paletą, to makijaż z fioletową kreską, który znajdziecie na moim insta :) Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj kilka słów o samej palecie.

Paleta Zoeva "En Taupe" przykładem chłodnej kolorystyki cieni

Opakowanie palety cieni jest standardowe, kartonowe i nie posiada lusterka. Sama estetyka jego wykonania bardzo mi się podoba, a brak lusterka nie przeszkadza w wykonywaniu makijażu.
Jeśli chodzi o cienie... W palecie jest ich 10 z czego tylko 4 są matami. Reszta to chłodne perły. Z cieniami dobrze się pracuje, chociaż moim zdaniem pigmentacja nie powala. Ładnie się ze sobą łączą, ale trzeba uważać, aby je równomiernie rozprowadzić.

Paleta Zoeva "En Taupe" przykładem chłodnej kolorystyki cieni

Trochę nie rozumiem zamysłu kolorystyki i to z nią mam największy problem. Znajdziemy tutaj bardzo fajny, jasny brąz "Hour by Hour" - bardziej neutralny niż chłodny. Do tego zimny (moim zdaniem nawet lekko za zimny), jasny brąz "Gallery". Ponadto ładny fiolet "Exquisite" oraz bazowy beż "Stitch By Stitch".

Paleta Zoeva "En Taupe" przykładem chłodnej kolorystyki cieni

A reszta? Reszta to już dla mnie lekki chaos. 4 bardzo zimne perły z różną zawartością szarości i jedna chłodna, miedziana perła. Nie rozumiem po co aż tyle... No i cień "Handmade", który jest bardzo ładny! Złoto - brzoskwiniowy. Tylko czy wpasowuje się w kolorystykę palety?

No właśnie! Co myślisz o tej palecie? Podoba Ci się jej kolorystyka? :)


ZOBACZ TAKŻE:

  1. 100% ROZKOSZY I 0% KALORII? - RECENZJA MASŁA DO CIAŁA BIELENDA
  2. O WITAMINACH Z GRUPY B SŁÓW KILKA - WITAMINA B1
  3. PRZEPIS NA CIASTECZKA Z LENTILKAMI


1 komentarz:

  1. Mam jedną paletę tej marki - Basic Moments. Czytałam o niej tyle dobrego, że spodziewałam się czegoś wow. A tu niestety przyszło małe rozczarowanie. Chętniej sięgam po cienie Sensique czy My Secret.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger