19 marca

Fioletowy zestaw miękkich pędzli z Aliexpress

Pędzle, które widzicie na zdjęciu to zestaw zakupiony na Aliexpress. Sami musicie przyznać, że zachęcają swoim wyglądem a i cena nie jest wygórowana. Po raz pierwszy zobaczyłam ten zestaw pędzli u Agnieszki Szwarc i postanowiłam je wypróbować.

Fioletowy zestaw miękkich pędzli z Aliexpress

Zestaw zawiera pięć pędzli do twarzy oraz siedem do makijażu oczu. Żeby było łatwiej będę je opisywać w kolejności jak na zdjęciu. W secie do twarzy znajdują się trzy puchacze w różnych rozmiarach. Ja używam je (w kolejności od największego) do pudru, różu oraz rozświetlacza.
Aczkolwiek pędzel używany przeze mnie do różu sprawdzi się też do bronzera a ten od rozświetlacza do różu (czy to w ogóle jest zrozumiale napisane?).

Fioletowy zestaw miękkich pędzli do makijażu z Aliexpress

Dwa kolejne to skośny pędzel, którego chyba jeszcze ani razu nie użyłam oraz pędzel o krótkim, ściętym włosiu, którego też nie miałam okazji przetestować. Wychodzi na to, że dla mnie te dwa egzemplarze mogłyby nie istnieć.

Fioletowy zestaw miękkich pędzli do makijażu z Aliexpress

W secie do oczu już widać większą różnorodność. Pierwszy z pędzli to lekki puchatek w spłaszczonej skuwce. Sprawdzi się do precyzyjnego zaznaczenia powieki. Kolejny to duży, puchaty pędzel, wykorzystywany przeze mnie do nakładania cienia bazowego lub precyzyjnej aplikacji rozświetlacza. Następnym pędzlem jest spłaszczony, bardzo podobny do pierwszego opisanego z tych do oczu. Różni się jednak długością włosia (jest o 1/3 krótszy) i tym, że jest bardziej zbity (ale nadal miękki).

Fioletowy zestaw miękkich pędzli do makijażu z Aliexpress

Czwartym pędzlem z kolekcji jest typowy pędzel w okrągłej skuwce, wykorzystywany do zaznaczania załamania powieki. Pędzlem o odmiennym włosiu jest pędzel języczkowy. Sprawdzi się w nakładaniu cieni metalicznych. Powinien też dać radę z korektorem. Przedostatnim już egzemplarzem jest malutki, spłaszczony, miękki języczek. Chyba mój faworyt wśród tego zestawu. Uwielbiam nakładać nim cień na dolną powiekę! I ostatni już pędzel to skośny model do podkreślania brwi. Raczej standardowy wśród innych pędzli.

Fioletowy zestaw miękkich pędzli do makijażu z Aliexpress

Warto podkreślić, że pędzle są niesamowicie miękkie, więc nie warto martwić się o to, że będą podrażniać powiekę. Aukcja z zestawem pędzli informuje, że są one z włosia zwierzęcego (czyli naturalnego) oraz syntetycznego. Nie jest jednak napisane od jakiego zwierzęcia pochodzi włosie ani czy pędzle są z włosia mieszanego, a może tylko wybrane modele wykonane są z włosia naturalnego. Pozostanie to dla mnie zagadką.

Jeśli chcesz widzieć pędzle bardziej "na żywo" to zapraszam do wyróżnionych relacji na moim instagramie, gdzie trochę o nich poopowiadałam :)

A pędzle możesz kupić TUTAJ!

I jak? Skusisz się na ten zestaw? :)

ZOBACZ TAKŻE:


  1. ALIEXPRESS: PĘDZLE BEILI ZA 5 ZŁOTYCH OKAZAŁY SIĘ HITEM?
  2. O CO TYLE HAŁASU?! GĄBKA DO MAKIJAŻU BEAUTY BLENDER
  3. PĘDZLE KAVAI TAŃSZYM ODPOWIEDNIKIEM HAKURO?


2 komentarze:

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger