19 marca

Peeling enzymatyczny e-naturalne.pl: owoce tropikalne

Jako dumna zwolenniczka domowych peelingów z kawy, nie miałam zbyt wiele do czynienia z enzymami. Wiedziałam, że peelingi enzymatyczne istnieją... Uważałam jednak, że są zbyt delikatne i nie dorównują peelingom enzymatycznym z kiwi robionym w zakątku mojej kuchni. Peeling enzymatyczny e-naturalne.pl owoce tropikalne zakupiłam i z potrzeby (szukałam skutecznego, gotowego kosmetyku), i z ciekawości. Jakie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że dorównał on kiwi nakładanemu na twarz w wieczornej pielęgnacji. Zapytacie co w nim takiego niezwykłego? 

Peeling enzymatyczny e-naturalne.pl: owoce tropikalne

Cena: 16,90 zł
Gramatura: 30 g

Skład: Spray Dried Seawater, Thalisource, Papaya and Bromelain, Rice Starch

Opakowanie to minimalistyczna, czarna saszetka typu otwórz/zamknij. Jej zdecydowaną zaletą jest to, że nie zajmuje wiele miejsca w kosmetyczce.
Peeling enzymatyczny jest w wersji sproszkowanej, do rozrobienia z wodą. Z tą formą spotykałam się tyko w przypadku naturalnych maseczek do twarzy. W przypadku peelingu miałam z tym do czynienia po raz pierwszy.

NATURA PRZEDE WSZYSTKIM!

Peeling enzymatyczny e-naturalne.pl: owoce tropikalne

Kosmetyk ma naturalny, bardzo krótki skład i lekko słodkawy (przypominający pudrowe cukierki) zapach. Do przygotowania jednej porcji wystarczy jedna łyżeczka, a opakowanie ma 30 g! W związku z tym produktu spokojnie wystarczy na kilka użyć.

WDZIĘCZNA CERA

Peeling enzymatyczny e-naturalne.pl: owoce tropikalne

Jak działa? Dokładnie tak jak powinien! Delikatnie złuszcza martwy naskórek i odświeża cerę. Nie podrażnia, a więc nadaje się do cery wrażliwej. Ponadto, według zapewnień producenta, działa tonizująco. Jest świetny! Na pewno jeszcze do niego powrócę.

Korzystasz z peelingów enzymatycznych? Jakie polecasz? :)


ZOBACZ TAKŻE:

  1. KONIEC Z WODĄ W SKUWCE! MÓJ SPOSÓB SUSZENIA PĘDZLI
  2. NIVEA CARE LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY - CZY MNIE ZACHWYCIŁ?
  3. MULTI BIOMASK MOISTURE & CLEAN OCZYSZCZENIE I NAWILŻENIE - CZY SIĘ SPRAWDZIŁA?



1 komentarz:

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger