23 maja

Multi BioMask Moisture & Clean oczyszczenie i nawilżenie - czy się sprawdziła?

Jakiś czas temu w moje łapki wpadła maska oczyszczająca i nawilżająca MultiBioMask. W związku z namnażającą się liczbą maseczek w mojej kosmetyczce postanowiłam zacząć je zużywać i wybór padł właśnie na ten egzemplarz. Zapraszam do recenzji :)

Produkt umieszczony jest w klasycznej, podwójnej saszetce i przeznaczony jest do skóry suchej oraz mieszanej. Ja aplikowałam maskę oczyszczającą na strefę T, natomiast nawilżającą na policzki.


Multi BioMask Moisture&Clean
Multi BioMask Moisture&Clean
























Cena: 2,79 zł
Pojemność: 8ml (2x4ml)




Od producenta:

Multi BioMask to specjalistyczne preparaty skoncentrowane na skutecznej, holistycznej pielęgnacji, skomponowane pod kierunkiem profesjonalistów w dopełniające się zestawy odpowiadające na szerokie spektrum potrzeb skóry.
Moisture&Clean to idealne rozwiązanie dla skóry zmęczonej, pozbawionej elastyczności i nawilżenia oraz wymagającej dogłębnego oczyszczenia. Dzięki innowacyjnej formule Multi Biomask Moisture&Clean sama decydujesz, jaka intensywność pielęgnacji będzie najbardziej odpowiednia dla Twojej cery: delikatne, wzajemnie przenikające działanie nawilżająco-oczyszczające czy aktywne, skupione na konkretnych częściach twarzy.

Maska nawilżająca dogłębnie nawilża i wygładza skórę, zapobiegając utracie jej elastyczności dzięki Japońskim Algom Wakame, bogatym w mikroelementy i minerały takie jak żelazo, sód, potas, wapń oraz witaminy z grupy B. Działa odmładzająco, poprzez pobudzanie fibroblastów odpowiedzialnych za produkcję kolagenu. Skutecznie ujędrnia i regeneruje naskórek
Maska oczyszczająca dzięki zawartości Aktywnego Węgla z pędów bambusa, skutecznie usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum. Naturalna Glinka eliminuje toksyny z porów skóry, pozostawiając je czyste i zwężone.

Skład:

Maska oczyszczająca: Aqua, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Kaolin, Trehalose, Isohexadecane, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Methyl Gluceth-20, Charcoal Powder, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, PPG-5 Laureth-5, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate.
Maska Nawilżająca: Aqua, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Isononyl Isononanoate, Glycerin, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Stearic Acid, Undaria Pinnatifida Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate, CI 19140, CI 42090, CI 16255. 


Maska nawilżająca ma za zadanie:                        Maska oczyszczająca ma za zadanie:
- nawadniać                                                             - wydobyć zanieczyszczenia
- odmładzać                                                             - zwęzić pory
- wygładzać                                                             - rozświetlić


Moja opinia

Obydwie maski mają lekką, kremową konsystencję. Nie sprawiają większych problemów przy aplikacji.
Maska nawilżająca sprawia, że skóra jest nawilżona (masło maślane? ;p) i miękka w dotyku. Natomiast maska z węglem aktywnym ładnie oczyszcza drobne zaskórniki, jednak słabo radzi sobie z tymi otwartymi na nosie, które pozostają niedoczyszczone. Ponadto większe zanieczyszczenia zostają wyciągnięte pod skórę i łatwo usunąć je manualnie. Tylko, że nie po to stosujemy maseczkę, żeby sobie później "dłubać" przy twarzy...
Po zastosowaniu maseczek skóra jest wyraźnie rozjaśniona, ale efekt jest krótkotrwały.

Moim zdaniem maska jest dla osób mało wymagających i nie mających większego problemu z zaskórnikami. Produkt ten nie powędruje ponownie do mojego koszyka. 
Nie oszukujmy się - producent lekko podkoloryzował działanie masek. Odmłodzenie? Bez przesady ;) Uważam, że za tą cenę można zakupić znacznie skuteczniejsze maseczki (chociażby Ziaja).

I jak? Używałaś masek tej firmy? Sprawdziły Ci się? Koniecznie daj znać :)

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale uwielbiam testować różnego rodzaju maski także chętnie spróbuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ja się nie skusiłam na żadną, ale skoro piszesz że te są takie o, dla średnio wymagających, to nadal się nie skuszę :D Musiałoby być coś takiego super!

    OdpowiedzUsuń
  3. tej maski jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym mogła testować wszelkie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się z nimi spotykam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam taką multimaskę z Bielendy, ale również szału nie zrobiła :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś tego typu maseczkę, ale innej firmy (też podwójną, oczyszczająca i nawilżającą). Niestety żadna z części tej maski się nie sprawdziła i trochę się zraziłam do tego typu produktów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że ciężko o dobrą maskę tego typu :/

      Usuń
  8. Niedawno pisałam o masce oczyszczająco-wygładzającej tej firmy i również uważam, że jest to maska dla mało wymagających. Nic szczególnego, ale też nie szkodzi. Tej wersji chyba nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger