10 maja

DIY Cukrowy peeling do ust

Hejka :D Dziś pokażę Ci łatwy i szybki w wykonaniu domowy peeling do ust. Składa się z czterech składników i spokojnie możesz go przechowywać przez kilka dni :) A więc do dzieła!

DIY Cukrowy peeling do ust

Potrzebujesz:
  • wazelinę kosmetyczną (ok. 1/3 łyżeczki)
  • łyżeczkę cukru
  • maść z wit. A (ok. 1/3 łyżeczki)
  • miód (ok. pół łyżeczki) (miód - opatrunek na usta - KLIK :))
Dodatkowo przygotuj sobie pojemniczek.

DIY Cukrowy peeling do ust

Tak naprawdę wszystkie składniki dodawałam "na oko". Kiedy mamy już odmierzoną odpowiednią ilość, wszystko ze sobą dokładnie mieszamy. I to wszystko. Peeling jest gotowy do użycia :)

DIY Cukrowy peeling do ust
Cukrowy peeling do ust w słoiczku

Pamiętaj, że peeling ten nie należy do najdelikatniejszych (szczególnie jeśli chodzi o usta!), dlatego używaj go delikatnie masując wargi okrężnymi ruchami przez ok 1-2 min.
Usta po jego użyciu są gładkie i miękkie, a użyta do jego wykonania wazelina świetnie je natłuszcza :)

I jak? Spróbujesz? A może masz już swój sprawdzony peeling do ust? ;)

16 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj samym miodem i cukrem peeling robię. Nigdy jakoś nie myślałam o wazelinie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dobra opcja :) wersja z wazeliną dodatkowo natłuszcza usta ;)

      Usuń
  2. Fajny pomysł, widziałam już wiele DIY na peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam peeling poziomkowy od Evree, ale podejrzewam, że ten własnoręcznie robiony poza zapachem byłby identyczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jego zapach jest w zasadzie niewyczuwalny ;)

      Usuń
  4. Świetny i prosty sposób na zrobienie peelingu. Na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i oryginalny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł świetny:) domowe kosmetyki super są;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zrobiłam, nałożyłam na usta i świetny! Wygładza, natłuszcza i spokojnie można potem oblizać usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł świetny tylko ja leniwa i zawsze wolę gotowe produkty, albo delikatny peeling szczotką do zębów :) zostaje dłużej i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł ze szczotką też świetny i skuteczny ;) Dzięki! :D

      Usuń
  9. Uwielbiam robić DIY ❤ ŚWIETNY sposob na pewno go wykorzystam. nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki peeling jest dobry i łatwy! :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z natury mam niestety bardzo suche usta i muszę o nie bardzo dbać. Na pewno wykorzystam ten peeling do ust <3 Genialny przepis i połączenie składników. Super przydatny pościk.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger