20 maja

Ziaja bloker - czy to naprawdę działa?

Lato zbliża się wielkimi krokami, a pierwsze upały już zdążyły nas dopaść. Słońce, plaża, relaks... Jednak są takie dni, kiedy chcemy wyglądać naprawdę dobrze, a jedyną przeszkodą do osiągnięcia tego celu są ślady potu pod pachami. Z pomocą przychodzi nam Ziaja z produktem, który ma za zadanie zredukować nadmierne pocenie. Dla wielu jest to wybawienie, ale czy to naprawdę działa? Przekonajmy się :)

W moim odczuciu bloker Ziai ma działać na tej samej zasadzie, co antyperspirant Etiaxil. Znaczącą różnicą między tymi produktami są cena (Etiaxil nawet 60 zł, Ziaja ok. 7 zł) oraz pojemność (Etiaxil 12,5 ml, Ziaja 60 ml). Jest on w klasycznym opakowaniu antyperspirantów w kulce. Ma delikatny zapach, ale nie jest on drażniący. Mam starą, perfumowaną wersję - z tego, co się dowiedziałam nowa wersja nie pachnie.

Ziaja bloker - czy to naprawdę działa?


Opis produktu


Regulator pocenia - działanie blokujące: skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie pozostawia śladów na ubraniu.

Przebadany dermatologicznie w Klinice Dermatologicznej w Białymstoku pod kątem ewentualnego działania toksyczno-drażniącego.

Składniki
Aqua, Aluminum Chloride, Glycerin, hydroxyethyl-cellulose, Potassium Sorbate


Sposób użycia

Używać przez 2 - 3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1 - 2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.

Moja opinia

Preparatu używałam zgodnie z opisem na opakowaniu. Było dla mnie miłym zaskoczeniem to, że bloker z Ziai działa równie dobrze jak Etiaxil! Ponadto jest bardzo wydajny, co jest kolejnym plusem. Polecam ten produkt każdemu, kto boryka się z nadmierną potliwością :)

Znacie? Używaliście? Piszcie śmiało! ;)

7 komentarzy:

  1. Brzmi jak idealny produkt na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się bała jednak tego używać. Pot po coś się wydobywa z nas i nie wiem po co blokować go, chyba że ktoś faktycznie ma problem z nadmierną potliwością. Jestem dość sceptycznie nastawiona do tego typu kosmetyków.

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pot wydobywa się przez całą skórę (nie tylko tą pod pachami), więc nie ma się czego obawiać. Chodzi głównie o to, aby uniknąć nieestetycznych plam na ubraniach i nieprzyjemnego zapachu ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dobrze że mi przypomniałaś o tym produkcie. Rok temu używałam i dla mnie bomba za śmieszne pieniądze. Mój maz natomiast go nie polubił. lubietestowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam w tamtym roku, pomimo że nie mam aż tak bardzo nadmiernej potliwości. Spełnił moje oczekiwania :) Może jednak trochę pachy podrażniać

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie używałam, a zawsze zastanawiało mnie czy rzeczywiście działa ;-) Dziękuję za informację!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie działał ale tylko na poczatku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger