20 marca

Pielęgnacja ciała z HelloBody: peeling do ciała Coco Glam oraz masło Coco Cream

Peeling solny HelloBody Coco Glam na bazie oleju kokosowego oraz masło do ciała Coco Cream to kolejne kosmetyki tej firmy, które miałam okazję przetestować. Zwolenniczką solnych peelingów nie jestem, nie lubię szczypania, które u mnie powodują. Ale że był dołączony do zestawu to dałam mu równe szanse. 

Pielęgnacja ciała z HelloBody: peeling do ciała Coco Glam oraz masło Coco Cream


PEELING HELLOBODY COCO GLAM

Pielęgnacja ciała z HelloBody: peeling do ciała Coco Glam oraz masło Coco Cream

Gramatura: 200 g
Cena: 99,99 zł

Produkt ma różowy kolor i łatwo zauważalne, duże kryształki soli. Pachnie tak jak większość kosmetyków z tej linii - kokosem (a przynajmniej teoretycznie).

ŻEBY NIE BYŁO ZBYT KOLOROWO

Peeling w opakowaniu jest zbity i początkowo trudny do wydostania. Na skórze, podczas masażu, zabarwiony  na różowo olej kokosowy rozpuszcza się a drobinki soli gładzą skórę. Kosmetyk przy zastosowaniu małej ilości jest delikatny, natomiast w większej ilości to prawdziwy zdzierak. Podczas stosowania pojawia się pierwszy minus - wcale nie jest tak łatwo spłukać go ze skóry. 
Skóra po jego zastosowaniu jest natłuszczona i miękka, ale zauważyłam, że często po jakimś czasie staje się lekko przesuszona. Dlatego zawsze po zastosowaniu peelingu HelloBody Coco Glam używam masła do ciała, aby nawilżyć skórę.

DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH

Pielęgnacja ciała z HelloBody: peeling do ciała Coco Glam oraz masło Coco Cream

Opakowanie jak to opakowanie. Estetyczne, minimalistyczne i solidnie wykonane. Ma jednak jeden, poważny dla mnie mankament... Przekłamuje rzeczywistość. Na 200 gram produktu zawartego w opakowaniu mogłoby ono być dwa razy mniejsze. Tak, dobrze czytacie. DWA razy mniejsze. 

Kiedy już sięgniecie denka, szybko spostrzeżecie, że jest ono zaokrąglone i znajduje się mniej więcej w połowie wysokości słoiczka. Jest to chwyt marketingowy, który ma dawać złudzenie większej ilości kosmetyku w opakowaniu. Według mnie jest to bardzo nie fair w stosunku do konsumenta.
I tutaj pytanie do Was: zwracacie uwagę na takie szczegóły?

Co więcej w tej cenie spokojnie mogłabym zakupić minimum dwa tańsze peelingi (o równie dobrym, jak nie lepszym, składzie) lub wykonać domową mieszankę za grosze o tych samych właściwościach... Nie będę ukrywać, że trochę jestem zawiedziona tym faktem. Jest to jeden z pierwszych kosmetyków tej firmy, który mnie rozczarował. Czy będzie ich więcej?

MASŁO DO CIAŁA HELLOBODY COCO CREAM

Pielęgnacja ciała z HelloBody: peeling do ciała Coco Glam oraz masło Coco Cream

Pojemność: 195 ml
Cena: 84,99 zł 

Z masłem do ciała HelloBody Coco Cream będzie szybka piłka. Przyjemnie pachnie, nawilża skórę i sprawia, że jest miękka i przyjemna w dotyku. Masło ma twardą konsystencję, ale przed nałożeniem na skórę porcję kosmetyku rozgrzewam w dłoniach - dzięki temu nie sprawia problemu podczas aplikacji. 

Nałożone z umiarem nie pozostawia tłustej warstwy oraz staje się wydajnym kosmetykiem ;) Do denka nie dotarłam, ale podejrzewam, że tak jak w przypadku peelingu, firma dopuściła się zabiegu marketingowego. W przypadku peelingu sobie ponarzekałam, natomiast tutaj nie mam większych zastrzeżeń. 

A Wy znacie ten peeling? Jakie wywarł na Was wrażenie? :)

ZOBACZ TAKŻE:


  1. ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ JAKO ŻEL DO MYCIA TWARZY
  2. SHEFOOT SPOSÓB NA POPĘKANE PIĘTY I PRZESUSZONĄ SKÓRĘ STÓP
  3. CZARNA GLINKA LEPSZA OD ZIELONEJ?


1 komentarz:

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger