05 marca

DIY Kupony - sposób na prezent + gotowe szablony

Zapewne każdy z nas zna to uczucie, kiedy zbliżają się czyjeś urodziny a my nadal nie mamy prezentu... Ja też się z tym zmierzyłam.

Zbliżała się rocznica związku a mi zależało na jakimś upominku. Ponadto chciałam, aby nie był zbyt banalny. Chodziłam, szukałam i znalazłam! Kupony. Moja radość nie trwała długo. Niestety okazało się, że są tylko w wersji dla pań... I tu pojawiło się pytanie co dalej zrobić z tym fantem. 

Pogrzebałam trochę po internetach i postanowiłam zrobić je sama. Odpaliłam GIMPa i zabrałam się do pracy. 

Koszt jaki poniosłam to trochę mojego czasu i jakieś 15 zł za wydrukowanie kuponów na papierze wizytówkowym. 

A oto efekty mojej pracy:


DIY Kupony - sposób na prezent + gotowe szablony
DIY Kupony - kilka propozycji napisów
DIY Kupony - sposób na prezent + gotowe szablony
DIY Kupony + gotowe szablony

Aby kupony ładnie wyglądały jako prezent, możecie zapakować je do pudełeczka, włożyć do ozdobionej koperty lub związać wstążką ;)

Udostępniam Wam "gotowce" z mojego konta Google :) Macie tutaj gotowe kupony lub szablony, które są samym zarysem bez napisów (macie możliwość dodania swoich).

Szablony: KLIK
Gotowe kupony: KLIK

Na zakończenie dodam, że prezent się spodobał, a  robienie go okazało się łatwiejsze niż się spodziewałam ;)

A Wy? Macie jakieś kreatywne pomysły na prezent? 


17 komentarzy:

  1. Dooobre to! Kupon na wygranie kłótni - to byłoby coś! Podejrzewam, że moi przyjaciele by to docenili w bardzo szybkim czasie :P

    Super pomysł! Zbliżają się urodziny mojej najlepszej przyjaciółki i podejrzewam, że pomysł na kupon bez kłótni, kupon przyznania racji, kupon - kupię ci co chcesz, kupon - pójdziemy na pizzę... Zrobiłyby furorę!

    Pozdrowienia,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mam trudny charakter, więc nie bez powodu kupon na wygranie kłótni się tam znalazł hihi Z niego mój mężczyzna chyba najbardziej się ucieszył ;p
      Polecam :D Może być zabawnie ;)

      Usuń
  2. Kupon na kajdanki mi się podoba hehhe :D <3 ja jednak wolę gotowe prezenty. książki to super alternatywa...szczęście że większość moich znajomych ....czyta! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie jest tak prosto i trzeba kombinować :) Za to ze mną nie mają takich problemów, bo też uwielbiam czytać :D

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Po dzisiejszej kłótni chyba muszę sprezentować chłopakowi takie kupony😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Na pewno doceni :D Tym bardziej po kłótni ;)

      Usuń
  4. Na tę chwilę nie mam żadnego kreatywnego pomysłu, który by przebił twoje kupony. Są fantastyczne i jestem pewna, że obdarowany będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Oryginalny i tani...
    http://aratka.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i cudowne wykonanie. Skorzystam niebawem z Twoich kuponów

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywny i przydatny prezent 😀 Akurat tak się trafiło ze za tydzień mam rocznice związku i poszukuje prezentu. Na pewno to wykorzystam 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, masz do tego głowe :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2017/03/move-your-body.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł! Za nie długo mamy rocznicę i takie kupony będą świetnym pomysłem na prezent! Przy okazji, zapraszamy do siebie :) robimy zdjęcia aparatami z lat 1960-1980 :)
    http://forgottenlens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest świetne kochana:D bardzo mi się idea podoba:D mogłam chłopu taki prezent zrobić na jego urodziny kurcze :) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie okazja ;) Już do Cię wbijam :D

      Usuń
  11. Rewelacja, nie pomyślałabym o takich kuponach. Fajnie będzie je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger