28 lipca

Mój sposób utrwalania brwi

Twoje brwi są niesforne a włoski nie chcą z Tobą współpracować? Próbowałaś już wielu żeli utrwalających, ale żaden nie dał rady? Miałam ten sam problem! Na szczęście udało mi się z nim uporać i dziś opiszę Ci w jaki sposób tego dokonałam.

Lakier do włosów - sposób na utrwalenie brwi

Moje brwi są dosyć gęste, ale i długie. Z tego powodu drogeryjne żele utrwalające nie dawały sobie z nimi rady. Cienka końcówka zawsze była "poczochrana" i już traciłam nadzieję na to, że kiedyś uda mi się ją okiełznać.

Na szczęście natrafiłam na wzmiankę o utrwalaniu brwi lakierem do włosów. I to był strzał w 10! Nareszcie włoski były na swoim miejscu aż do zmycia makijażu...

Wystarczy, że weźmiesz starą szczoteczkę z tuszu i porządnie ją wyczyścisz. Następnie spryskasz ją lakierem i przeczeszesz nią brwi. Im mocniejszy lakier tym włoski będą trzymać się lepiej. Powodzenia!

A moje brwi możesz zobaczyć TUTAJ oraz TUTAJ .

I jak? Przypadł Ci do gustu ten sposób? Daj znać w komentarzu :)

5 komentarzy:

  1. Nie wpadłabym na to w życiu, niezły patent :P ale czy to nie szkodzi brwiom? W każdym razie moje na szczęście zawsze są na swoim miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię tak przy każdym makijażu i brwi jeszcze mam, więc raczej nie szkodzi :D

      Usuń
  2. Słyszałam o tym sposobie, jak sobie czasami przypomnę to też tak robię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy sposób, jeszcze o nim nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha dobry patent :D spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger