15 grudnia

Miyo Insta Glam - genialna paleta za grosze?

Szał na paletę Miyo Insta Glam już trochę ucichł, co nie znaczy że jest na wymarciu. Wręcz przeciwnie! Wciąż pojawiają się nowe wzmianki o tym cudeńku, mimo że nie jest już dostępna w firmowym sklepie Miyo. Dzisiaj o tym jak sprawowała się u mnie Insta Glam.

Miyo Insta Glam - genialna paleta za grosze?

Gramatura: 15 x 1,3 g
Cena: 59,99 zł

DO TAŃCA, DO RÓŻAŃCA...

Paleta wykonana jest z kartonu, dzięki czemu jest bardzo lekka. W środku ma całkiem spore lusterko. Niewiele mniejsza od formatu A5 skrywa w sobie 15 niesamowicie napigmentowanych cieni: 10 matów, 2 metaliki, 2 folie i 1 toper, który stał się hitem wśród rzeszy fanów. Kolorystyka palety jest neutralna a zestawienie cieni pozwoli wykonać dzienny, użytkowy makijaż jak i wieczorowy look z odrobiną szaleństwa.

CIENIE JAK MARZENIE

Miyo Insta Glam - genialna paleta za grosze?

Wspominałam już, że cienie są niesamowicie napigmentowane? Nie jest to ich jedyna zaleta. Mimo wysokiej pigmentacji, kolory rozcierają się w chmurkę i pięknie się ze sobą łączą. Do zrobienia makijażu wystarczy niewielka ilość kosmetyku - co za tym idzie jest on wydajny.

PALETA W PODRÓŻY

Miyo Insta Glam - genialna paleta za grosze?

Jak dla mnie paleta idealna w podróż, jeśli planujemy także kolorowe makijaże na wyjeździe. Co więcej jej zamknięcie można wywinąć w drugą stronę, więc jeśli nie chcemy korzystać z załączonego lusterka to paleta staje się jeszcze bardziej poręczna podczas pracy.

JESTEM NA TAK?

Jak zapewne się domyślacie należę do zwolenniczek palety (Czy są w ogóle jakieś przeciwniczki?) Według mnie paleta jest świetna zarówno  jakościowo jak i cenowo! Miyo wraz z BeautyVTricks odwaliło kawał dobrej roboty. Gratulacje!

Na chwilę obecną paletę można jeszcze dostać na mintishop.pl !

A może masz już swoją paletę Miyo Insta Glam? Jakie jeszcze idealne palety cieni możesz polecić? :)


ZOBACZ TAKŻE:


  1. PALETA CIENI KOBO MIDNIGHT WONDERS - KOLEJNY DROGERYJNY HIT?
  2. OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO KOSMETYKIEM S.O.S.!
  3. EVELINE PRECISE BRUSH LINER - INNOWACYJNY EYELINER Z PĘDZELKIEM



10 komentarzy:

  1. Kolory są bardzo uniwersalne i wieeele osób chwali ta paletkę. Aż żałuję, że się na nią nie zdecydowałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze szansa - paleta jest dostępna na mintishop.pl :)

      Usuń
  2. Super kolory i dobra pigmentacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo pozytywnych opinii o niej słyszałam, chyba z żadnymi jej przeciwniczkami się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Ale po jej zakupie i przetestowaniu zrozumiałam dlaczego tak jest :)

      Usuń
  4. bardzo intensywne kolory! jestem ciekawa jak wygląda makijaż zrobiony tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka, które możesz podpatrzeć na moim instagramie :) (@concordia_21)

      Usuń
    2. a sprawdzę, sprawdzę :)

      Usuń
  5. Wizualnie i kolorystycznie wygląda zacnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger