09 grudnia

Paleta cieni KOBO Midnight Wonders - kolejny drogeryjny hit!

Ten, kto choć trochę zna mój blog wie, że wielokrotnie już polecałam cienie KOBO. Nic więc dziwnego, że gdy tylko zobaczyłam paletę KOBO Midnight Wonders od razu się w niej zakochałam. Mówię Wam - miłość od pierwszego wejrzenia :) A potem ją kupiłam i...
I zachwyciła mnie jeszcze bardziej! Ale po kolei 😀

Paleta cieni KOBO Midnight Wonders - kolejny drogeryjny hit!

Dziesięć cieni, w intensywnych kolorach, zamknięte jest w małej, poręcznej paletce wykonanej z tektury. Dizajn oraz holo "wklejka" wewnątrz przywodzi na myśl wakacje nad oceanem i ciepły piasek plaży. Lusterko to kolejny z atutów palety. Dodatkowo zamknięcie (klapkę) palety można wywinąć w tył, co znacznie ułatwia pracę.

Rozmiar? Idealny na podróż (każda z palet mogłaby być tej wielkości!), ale niech Was to nie zmyli... Paletka niestety nie jest samowystarczalna. Mimo to warto ją mieć jako uzupełnienie kolekcji, bo sami musicie przyznać, że kolory są piękne!

Paleta cieni KOBO Midnight Wonders - kolejny drogeryjny hit!

A kolorystyka palety to (na moje oko) przemyślany misz masz letnio-jesiennych kolorów. Od ciepłej, pomarańczowej żółci, poprzez fiolety aż po głęboką, butelkową zieleń 😍 Przyznam szczerze, że nie ma w tym zestawieniu koloru, który nie przypadł mi do gustu. Chociaż mam jedno "ale" do błysku z niebieską drobiną - moim zdaniem to jedyny cień, który nie pasuje do zestawienia w palecie.

Paleta cieni KOBO Midnight Wonders - kolejny drogeryjny hit!

Cienie wykonane są zgodnie z nową formułą i czuć to już przy pierwszym macnięciu - są jakby bardziej aksamitne, mniej suche po nałożeniu. Bardzo ładnie się rozcierają i ze sobą łączą. Są mega intensywne nawet na przypudrowanej powiece. Praca z nimi to bajka 😍

Obecnie na paletę KOBO Midnight Wonders jest promocja, więc jest to idealny moment na jej zakup. A czasu coraz mniej, bo jest to edycja limitowana 😉

A może masz ją już w swojej kolekcji? Lubisz cienie KOBO? :)


ZOBACZ TAKŻE:

  1. PALETA CIENI SENSIQUE LATE SUMMER HITEM JESIENI!
  2. EVELINE PRECISE BRUSH LINER - INNOWACYJNY EYELINER Z PĘDZELKIEM
  3. DIY DOMOWE SPA Z DYNIOWĄ MASECZKĄ NA 3 SPOSOBY

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię markę Kobo, szczególnie jeśli chodzi o pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się ta paleta, marka Kobo naprawdę na nosa do tworzenia fajnych kosmetyków kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger