12 grudnia

Pianka do mycia twarzy Nacomi Botanic Cleansing Foam

Nacomi to marka szczycąca się produkcją kosmetyków naturalnych. Urocze, kolorowe opakowania, ceny a przede wszystkim skład niejedną osobę skusiły do zakupu ich produktów. Zachęcona promocyjną ceną i asortymentem, który aktualnie mnie interesował nabyłam botaniczną piankę do mycia twarzy Botanic Cleansing Foam. Czy jestem w 100% zadowolona? Ośmielę się zaspojlerować, że... NIE!

Pianka do mycia twarzy Nacomi Botanic Cleansing Foam

Pojemność: 150 ml
Cena: 27 zł

Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Acacia Concinna Fruit Extract, Balanites Aegyptiaca Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Gypsophila Paniculata Root Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid

DZIEŃ DOBRY PANI PIANKO

Już na dzień dobry producent informuje nas, że pianka do mycia twarzy Nacomi Botanic Cleansing Foam zawiera mieszankę trzech botanicznych ekstraktów z:

  • orzechów Shikakai - działanie antyoksydacyjne
  • owoców drzewa kolibła egipskiego - regeneracja i odżywienie skóry
  • gipsówki wiechowatej - mycie i oczyszczanie

Kosmetyk ma odblokowywać pory, działać kojąco oraz wspomagać przenikanie substancji aktywnych wgłąb skóry. Ponadto jest wegański i w 100% biodegradowalny.

OPAKOWANIE, EHH... OPAKOWANIE

Pianka do mycia twarzy Nacomi Botanic Cleansing Foam

Opakowanie pianki wykonane jest z plastiku a wyposażone zostało w pompkę, która ma za zadanie podawać nam odpowiednią ilość pianki. No właśnie... Ja potrzebowałam nawet 4-5 pompek na umycie twarzy, szyi i dekoltu, gdzie przy innych piankach wystarczają mi 2-3 pompki. Myślę, że problem tkwi w konsystencji kosmetyku, która jest zbyt rzadka. Im bliżej końca produktu tym pianka była gęstsza, bardziej zbita jednak początkowo była tak płynna, że nie zawsze mogłam nazwać to pianką. Dodatkowo bardzo szybko znika zamieniając się w płyn, jest niestabilna. 

Ale nie jest to największa wada opakowania... Niestety, ale bardzo łatwo się rozkręca. I to bez powodu. Ot tak. Zdarzyło mi się to dwa razy. Pianka nie była postawiona "na baczność" i wylało się na oko 1/3 produktu. Ależ byłam wtedy wściekła!

POKAŻ NA CO CIĘ STAĆ!

Pianka do mycia twarzy Nacomi Botanic Cleansing Foam

Jeśli chodzi o działanie to... nie było takie złe. Pianka do twarzy delikatnie oczyszcza skórę. I podkreślam, że słowo "delikatnie" nie zostało tutaj użyte bez przyczyny. Myślę, że kosmetyk lepiej sprawdzi się przy cerach wrażliwych i normalnych niż tłustych. Na pewno nie ryzykowałabym z domywaniem makijażu pianką Botanic Cleansing Foam. Jest po prostu zbyt delikatna.

NIE ZROZUMCIE MNIE ŹLE...

pianka jest całkiem dobra, natomiast nie do końca sprawdziła się przy moim typie cery (mieszana). No, ale cóż - fajerwerków nie było. Moim zdaniem do poprawy na pewno jest konsystencja oraz opakowanie pianki. Produkt mnie nie zachwycił i raczej ponownie po niego nie sięgnę... No i ta cena - zdecydowanie zbyt wysoka!

A Ty znasz piankę do mycia twarzy Nacomi? Jakie inne pianki polecasz? :)


ZOBACZ TAKŻE:

  1. DIY DOMOWE SPA Z DYNIOWĄ MASECZKĄ NA 3 SPOSOBY
  2. OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO KOSMETYKIEM S.O.S.!
  3. EVELINE PRECISE BRUSH LINER - INNOWACYJNY EYELINER Z PĘDZELKIEM

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej pianki, ale mam kilka produktów od Nacomi do włosów. Uważam, że są świene! Czekam na promocje w Hebe 1+1 i na pewno znowu się na coś załapię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie wiedziałam, że mają produkty do pielęgnacji włosów :o Koniecznie muszę przetestować :)

      Usuń
  2. Mam cerę mieszaną, raczej sobie odpuszczę jej testowanie. U mnie świetnie sprawdziła się pianka do mycia twarzy z Nature Queen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii :) Ja z Nature Queen miałam hydrolat z oczaru wirginijskiego i sprawdził się super :)

      Usuń
  3. Używałam już sporo kosmetyków Nacomi, ale tej pianki nie miałam i na razie nie zamierzam tego zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie kosmetyki możesz polecić z tych, których używałaś? :)

      Usuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger