22 grudnia

Tanie pakowanie prezentów + inspiracje

Święta tuż, tuż a prezenty jeszcze nie zapakowane? Spokojnie! Jest jeszcze dużo czasu, zdążysz :) Ja też jestem w trakcie pakowania prezentów i jak co roku szukam sposobów na kreatywne, efektowne a zarazem nie obciążające portfela rozwiązania. W związku z tym postanowiłam użyć papieru pakowego. Zobacz co z tego wyszło!


Prezenty (jeśli miały nieregularny kształt) przełożyłam do tekturowych pudełek, które znacznie ułatwiły mi pakowanie. Następnie owinęłam je, tanim jak przysłowiowy barszcz, papierem pakowym - 1,50 zł za arkusz, który pozwolił na zapakowanie aż trzech prezentów! To naprawdę taniuśko. Można go bez problemu kupić w sklepie papierniczym. 

Jako dodatki wybrałam sznurek (ok. 3 zł za szpulkę), gałązkę (darmocha z pobliskiego lasu) i piernik (akurat tego dnia piekłam - kolejna rzecz "przy okazji"). Co więcej, zapomniałam kupić etykiety, więc postanowiłam je wyciąć z kolorowej kartki znalezionej w szufladzie. Tak oto zapakowanie trzech prezentów kosztowało mnie mniej niż 4,50 zł (sznurka jeszcze zostało i to sporo).

Kombinacji na takie zapakowanie prezentów jest mnóstwo. Pierniki można zastąpić korą cynamonu, suszoną pomarańczą czy cukrową laską. Każdy z tych wyborów będzie miał swój urok. Dodatkowo sznurek można zastąpić kolorową, cienką wstążką ze świątecznymi nadrukami. Aby "ożywić" nieco kompozycję można dodać... naklejki. I można tak wymieniać bez końca.

Żeby post nie był zbyt nudny i krótki załączam kilka inspiracji znalezionych na zszywka.pl (po wpisaniu frazy "pakowanie prezentów").


Ciekawe pakowanie prezentów.

pakowanie prezentówJak pakować prezenty, pomysły i inspiracje na pakowanie prezentów w szary papier pakowy. Tanie pakowanie prezentów. DIY, lifestyle, święta, prezenty, pomysły.


To jak? Spakowałaś już prezenty czy zabawa dopiero się zacznie? :)

Zobacz także:

  1. ROZGRZEWAJĄCE NAPOJE NA ZIMOWE WIECZORY
  2. DIY KREM POD OCZY ZRÓB TO SAM
  3. INNOWACYJNE KOSMETYKI OD LABORATORIUM NATURELLA


8 komentarzy:

  1. Pięknie zapakowane, aż miło się ogląda takie paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie umiem pakować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie. Mnie się już nie chce pakować tych prezentów, a jeszcze tyle zostało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty mam już spakowane, ale inspiracje bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kreatywnie zapakowane prezenty <3 Pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty pakowane w ten sposób wyglądają magicznie. Nie to co kupne torebki z bałwankami i innymi cudami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pomysły prześliczne :). Może się skuszę w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger