26 czerwca

Isana Lemon Taste - cytrynowa pianka do mycia ciała

Cytrynowa pianka do mycia ciała Isana znalazła się u mnie spontanicznie. Będąc w drogerii miałam zamiar zakupić tak popularne ostatnio pianki Nivea, ale moją uwagę zwrócił podobny produkt z Isany. Nie wiedziałam czy taka forma będzie mi odpowiadać, a że żele pod prysznic marki Isana bardzo lubię, skusiłam się właśnie na tą firmę.

 Isana Lemon Taste - cytrynowa pianka do mycia ciała

Energetyzujący dizajn opakowania przywodzi na myśl orzeźwienie i zdecydowanie zwraca na siebie uwagę na sklepowych półkach. Po wstrząśnięciu pojemnika i naciśnięciu dozownika otrzymujemy gęstą, trwałą piankę (w konsystencji przypomina mi piankę do golenia). Kosmetyk jest wydajny, wystarczy niewielka ilość, aby umyć całe ciało.

 Isana Lemon Taste - cytrynowa pianka do mycia ciała

Skład nie powala na kolana, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Pianka przyjemnie otula ciało, nie podrażnia i nie wysusza skóry. Cudownie pachnie! Słodko. Aromat mocno kojarzy się z cytrynową, bitą śmietaną. Ponadto pianka jest bardzo wydajna - używałam jej bardzo długo, bo ponad miesiąc... Cena jest bardzo przystępna - 6,99 zł (na promocji dorwałam za 5 zł). 

Pierwszy raz miałam styczność z tego rodzaju produktem i nie mam porównania z piankami Nivea, ale jestem zachwycona tym kosmetykiem. 

A Ty testowałaś pianki do mycia ciała? Co myślisz o tej konsystencji? :)

Zobacz także:


7 komentarzy:

  1. O swietnie wiedziec ze pachnie pieknie a nie sztuczna cytryna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny aczkolwiek nieco chłodny czerwcowy wieczór Przyznam szczerze że chłodek nie jest mi straszny orzeźwienie jest bardzo wskazane gdyż upały męczą mnie i moje 160 kg hahaha To też chwilę mogę odpocząć i nacieszyć się że już się powietrzem a ty jakie preferujesz temperaturę Jeśli chodzi o mnie to miałam do czynienia z piankami w zeszłym roku miałam dwie ale nie jestem pewna z jakiej firmy bodajże to była Nivea ale nie jestem w stu procentach przekonana Pamiętam tylko tyle że pachniały obłędnie A ta O której piszesz tutaj musi pachnieć bajecznie Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ci spokojnej nocy oraz mnóstwo pozytywnych chwil w ciągu tygodnia Trzymaj się ciepło no i życzę mnóstwa fajnych kosmetyków do testu


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pianki, ale są mniej ekonomiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... Ta starczyła mina bardzooo długo ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam cytrynowe kosmetyki. Jeszcze nie miałam tej pianki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z ogólnodostępnych na rynku w Polsce miałam tylko z Dove i nie przypadła mi do gustu. Za to pianki pod prysznic z Balea uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tej cytrynowej nie miałam okazji jeszcze przetestować:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger