23 lutego

Maska do włosów Organic Shop Express Repair avocado&honey

Która z nas nie marzy o pięknych, lśniących i zdrowych włosach? Każda z kobiet stara się o nie zadbać najlepiej jak potrafi. Używa masek, olejków, odżywczych szamponów... Te kosmetyki to dla kobiet nic nowego. Ekspresowa maska odbudowująca Organic Shop to kolejna szansa na zrobienie kroku w stronę idealnych włosów. Ale czy warto stawiać na swojej drodze ten produkt?


Maska do włosów Organic Shop Express Repair avocado&honey

Cena: ok. 8 zł
Pojemność: 250 ml

Składniki:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Persea Gratissima Oil, Mel, Tocopherol, Hydrolyzed Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Cl 77288, Cl 77492.
99%pochodzenia naturalnego

Od producenta

Maska wzbogacona w olej z awokado oraz ekstrakt miodu. Odbudowuje włosy od korzeni do końcówek, regeneruje strukturę, zmiękcza i nadaje połysk. Kosmetyk jest pochodzenia naturalnego aż w 99%. Nie zawiera silikonów, parabenów.
Produkt spełnia standardy ISO 9001 oraz ISO 22716 (GMP)

Wprawdzie na opakowaniu jest napisane, aby maskę nałożyć na czyste i wilgotne włosy a następnie zmyć ciepłą wodą po 2-3 minutach, ale ja stosuję ją tak jak każdą inną maskę, czyli nakładam na suche włosy i po minimum 30 minutach standardowo myję je szamponem. Taki sposób nakładania masek sprawdza się u mnie najlepiej.

Konsystencja, zapach, kolor

Przejdźmy do samej maski. Jej konsystencja jest gęsta i kremowa, co mi osobiście bardzo odpowiada. Po prostu lubię maseczki w takiej formie. Pachnie "ciężkawo" miodem i podejrzewam, że nie każdemu może to odpowiadać. Kolor jest zielonkawy, jak awokado, prawdopodobnie za sprawą olejku z awokado.

Działanie maski

Samo działanie maski jest bardzo zadowalające. Włosy zdecydowanie wyglądają na odżywione i zdrowsze. Są miękkie i dobrze się rozczesują. Minimalnie się "puszą", co mi osobiście nie przeszkadza, bo w moim przypadku sprawia to wrażenie większej objętości włosów... Warto wypróbować ten kosmetyk, aby osobiście sprawdzić jego działanie.

A może już miałaś okazję go stosować? Jak Ci się sprawdził? Jakie inne naturalne maski polecasz?

Zobacz także:


24 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy będzie dobra na przetluszczajace się włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam inny typ włosów, więc trudno mi powiedzieć... Z tego co zaobserwowałam maska nie wpłynęła pobudzająco jeśli chodzi o przetłuszczanie się włosów, więc raczej powinna się sprawdzić. Dodam tylko, że zauważyłam, że włosy przetłuszczają mi się wolniej, kiedy używam nawilżających masek i powstrzymuję ręce od "przeczesywania" włosów - i ogólnie od dotykania ich :)

      Usuń
  3. tej maski osobiście nie miałam, jednak avocado w produktach które stosowałam meaga mnie puszył, także chyba produkt nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska nawet moje włosy delikatnie spusza, więc jeśli Twoje mają do tego tendencję po awokado to zapewne maska się nie sprawdzi niestety :/

      Usuń
  4. Całkiem sporo słyszałam o tych maskach, ale nie stosowałam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, ja tej nie miałam, ale fajnie się sprawdzała taka różowa z tej serii ;) moje włosy raczej średnio się z maskami z olejem kokosowym w składzie lubią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to moje olej kokosowy lubią i to bardzo - na szczęście :)

      Usuń
  6. Jestes najlepszym przykladem, ze nie zawsze postępowanie zgodnie z instrukcjami producenta ma dobre skutki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać, ale skoro włosy się piszą to raczej po nią nie siegne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszą się, ale bardzo delikatnie - prawie niezauważalnie :)

      Usuń
  8. Jestem w trakcie testowania tej maski i jestem bardzo zadowolona z niej. Włosy nawilzone, bardziej miękkie i nie pusza się aż tak jak po innych odżywkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam maskę na promocji 2+2 po poleceniu znajomej, bardzo spontaniczny zakup i w sumie wyszła mnie 5 złotych. To jest najlepsze wydane 5 złotych w tamtym czasie, jestem gotowa dawać pełną cenę. Jeśli włosy się puszą po jej użyciu to raczej od szamponu, ja stosuję taki z keratyną, a moje włosy po takiej pielęgnacji są miękkie, pachnące i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no... niezła okazja. Hmm, o tym nie pomyślałam. Ale stosowałam ją z różnymi szamponami i efekt był bardzo podobny. Może po prostu moje włosy tak na nią reagują :)

      Usuń
  10. Chętnie zastosuję tę maskę u siebie, wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię peelingi tej marki. maski do włosów jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei poluję na peeling i jakoś nie mogę go dorwać :)

      Usuń
  12. Jakoś moje włosy nie przepadają za maskami. Tej akurat nie znam, ale jakoś mnie nie zachęca.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji się zetknąć z tym produktem, ale z miłą chęcią bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji używać tej maski. Jednak olej z awokado bardzo dobrze sprawdza się na moich włosach. Odnośnie do naturalnych masek mogę polecić markę Biovax lub Ziaja. Moją ulubioną jest maseczka z koziego mleka. :)
    Pozdrawiamy serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kosmetykami Ziai u mnie różnie bywa - raz się sprawdzają a innym razem okazują się totalnym bublem... Za to z marką Biovax jeszcze nie miałam do czynienia. Będę mieć na uwadze Twoje propozycje przy kolejnym zakupie maski do włosów - dzięki! :)

      Usuń
  15. Mam maskę o której piszesz i nie przepadam za nią, na moich włosach nie robi nic sensownego. Za to moja znajoma uwielbia ją wczesywać, kończy jej kolejne opakowanie! Zdecydowanie mam inne maski, które wywołują efekt wow jak np. Planeta Organica Toskańska albo Natura Vital z aloesem. No ale efekt zależy od tylu czynników, porowatość, minerały w wodzie, skóra głowy... Ubolewam, ze nie ma jednego produktu co zrobi wszystko i będziemy piękne. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Organic Shop do tej pory miałam tylko peeling do ciała, który polubiłam, o maskach wiele słyszałam, ale sama jeszcze ich nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tę maskę i uwielbiam ją. Choć miałam tylko dwa produkty tej marki to bardzo się z nimi polubiłam i chętnie wypróbuję więcej kosmetyków tej marki. Niestety nie mam teraz dostępu do Organic Shop, ale gdy tylko będę w Polsce to zrobię mały zapasik produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger