10 lutego

DIY Maska do włosów - efekt jak po keratynie

Pewnego dnia, przeglądając internet, natrafiłam na filmik o maseczce do włosów. Wydawała się prosta w wykonaniu i skuteczna. Wszystkie potrzebne składniki miałam w domu, więc pomyślałam: "to może się udać" i postanowiłam spróbować. Zobacz co jak to się skończyło...


Wykonanie i sposób użycia

Maska składa się z trzech składników i jest banalna w wykonaniu.

 Do miseczki wrzucamy: 

  • 2 łyżeczki oleju kokosowego
  • 2 łyżeczki jogurtu naturalnego
  • 2 łyżeczki miodu
  Całość rozpuszczamy w kąpieli wodnej lub podgrzewając.

DIY maska do włosów - efekt jak po keratynie
Przed podgrzaniem

DIY maska do włosów - efekt jak po keratynie
Po podgrzaniu
Tak przygotowaną miksturę nakładamy na suche włosy (na 3/4 długości) i pozostawiamy na godzinę. Po tym czasie myjemy włosy szamponem.

Efekty

Włosy po wyschnięciu są cudownie lśniące, wygładzone, i dobrze się rozczesują. Są tak miękkie, że chcesz wciąż i wciąż przeczesywać je palcami. Ponadto są wyraźnie odżywione i wyglądają zdrowo.
Niestety nie mam tak dobrego aparatu, aby wychwycił on różnicę "przed" i "po" na zdjęciu, więc musicie uwierzyć mi na słowo... A najlepiej sama ją zastosuj i przekonaj się o jej działaniu :)

Jeśli zabieg ten robisz po raz pierwszy to, ze względu na konsystencję, rób go nad wanną lub umywalką. Maseczka jest rzadka i można narobić bałaganu.

Link do filmiku na YouTube: KLIK

Czy jesteś przekonana do tej maseczki? Spróbujesz? :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo prosta w wykonaniu:) Jednak chyba znalazłam swoją idealną maskę i jak na razie bardzo służy moim włosom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ta maska to mój HIT :D Ty sama wiesz, co Twoje włosy lubią najbardziej, także nie namawiam ;)

      Usuń
  2. Fajnie, lubię takie naturalne przepisy na lśniące włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa maska, zobaczymy co moje włosy na to:) lecę spróbować:) - dziękuję za przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka wydaje się być prosta w wykonaniu i chyba może mieć fajne działanie. Spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger