18 lutego

Tanie i dobre, czyli... essence konturówka do ust - mój HIT!!

Essence to niemiecka marka wciąż zaskakująca wysokiej jakości kosmetykami w niskiej cenie. Konturówkę do ust marki essence zakupiłam zachęcona dobrymi opiniami na jej temat... i nie zawiodłam się 😊

#1 Tanie i dobre, czyli... essence konturówka do ust - mój HIT!!

Kredka jest miękka, wygodnie sunie po ustach i jest trwała. Jest na tyle komfortowa w nakładaniu, że
można nałożyć ją na całe usta i będzie dobrze wyglądać (o ile nie ma się suchych skórek, ale to raczej normalne przy tego typu produktach). Po zakupie pierwszej konturówki z tej serii (08 RED BLUSH), i o ile pamiętam pierwszej w swoim życiu 😉, skusiłam się na kolejne.

Na chwilę obecną, swojej kolekcji, posiadam 4 kolory:
  • 05 SOFT BERRY, 
  • 08 RED BLUSH, 
  • 11 IN THE NUDE, 
  • 15 HONEY BERRY
Gramatura: 1g
Cena: 5,99 zł

W sklepie ladymakeup.pl można zakupić dowolny kolor za 4,99 zł - łapcie link ;): KLIK

A oto jak konturówki prezentują się na ustach:



Tanie i dobre, czyli... essence konturówka do ust - mój HIT!! 11 In the nude
11 IN THE NUDE
Tanie i dobre, czyli... essence konturówka do ust - mój HIT!! 08 Red blush
08 RED BLUSH


Tanie i dobre, czyli... essence konturówka do ust - mój HIT!! 15 honey berry
15 HONEY BERRY
Tanie i dobre, czyli... essence konturówka do ust - mój HIT!! 05 soft berry
05 SOFT BERRY

Myślę, że kredka jest warta zakupu a na promocji to, aż żal jej nie wziąć 😃 Oby więcej tej jakości produktów w tak niskich cenach 😉

To pierwszy post z serii "Tanie i dobre,czyli..." i mam nadzieję, że będzie ich więcej.
Napiszcie, czy Wam się podobało :D

ZOBACZ TAKŻE:

  1. POZOSTAŁE RECENZJE PRODUKTÓW DO UST
  2. ZESTAW 5 CIENI DO POWIEK MIYO - CZY SIĘGNĘ PO NIE PONOWNIE?
  3. I HEART REVOLUTION NUDES - NOWE ZNACZY LEPSZE?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger