02 lutego

ZIAJA KOZIE MLEKO krem pod oczy - hit czy kit?

To może zacznijmy prosto z mostu. Ostatnio uświadomiłam sobie, że młodsza już nie będę - niestety... Z tego powodu postanowiłam zrobić niespodziankę mojej skórze wokół oczu. Skuszona ceną (ok. 6 zł) zakupiłam krem pod oczy z Ziai i z wielkim entuzjazmem zabrałam się za testowanie. Ale czy produkt za taką cenę spełnił moje oczekiwania? Czy ma szansę spełnić oczekiwania kogokolwiek? 

ZIAJA KOZIE MLEKO krem pod oczy - hit czy kit?
ZIAJA KOZIE MLEKO krem pod oczy - hit czy kit?

Składniki:
Aqua, Caprylic Acid, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Coco - Glycerides, Elaeis Guineensis Oil, Octyldodecanol, Glycerin, ceteareth20, Propylene Glycol, Ethyllinoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Lactobacillus/ Milk Solids/ Glycine Soja (Soybean)Oil Ferment, Cyclodextrin, Panthenol, retinyl palmitate, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Ethyl-, Butylparaben, Propylparaben, Isopropylparaben, Potassium Sorbate, Diazolidinyl Urea, Citric Acid (09.03.2007)

Krem znajduje się w białym, wygodnym w użytkowaniu, raczej standardowym opakowaniu o pojemności 15 ml i przeznaczony jest do skóry suchej, skłonnej do zmarszczek.

Od producenta otrzymujemy informację, że kosmetyk ten jest lekki i bezzapachowy - jest to prawdą. Ponadto ma:
  • aktywnie odżywiać i uelastyczniać skórę,
  • doskonale nawilżać, tonizować i lekko napinać naskórek,
  • wyraźnie wygładzać i spłycać drobne zmarszczki.

DZIAŁANIE

Brzmi nieźle, a wręcz rewelacyjnie... Ale! Czy działa tak jak nam obiecano? No właśnie. Kosmetyk działa bardzo delikatnie. Używałam go około miesiąca i nie zauważyłam spektakularnych efektów. Zmarszczki nadal są widoczne w tym samym stopniu, o jakimkolwiek napięciu naskórka też trudno powiedzieć. No że tak powiem du*y nie urywa... Jedynie mogę zgodzić się co do nawilżenia - krem jest lekki i wyraźnie widać, że skóra po nim jest odżywiona.

MOJA OPINIA

Myślę, że kosmetyk powinien być używany przez młode osoby, które chcą zapobiec szybkiemu pojawieniu się zmarszczek wokół oczu (nawilżająca formuła z pewnością w tym pomoże). Natomiast zdecydowanie nie jest on przeznaczony dla osób, które zmarszczki już mają i chcą je wygładzić.

NIESTANDARDOWE ZASTOSOWANIE KOSMETYKU

Zawiedziona rezultatami jakie uzyskałam - ehh... 1:0 dla nieuniknionego zestarzenia się skóry - zaczęłam zastanawiać się w jakim celu mogę wykorzystać pozostały krem. Doszłam do wniosku, że skoro preparat tak dobrze nawilża to spróbuję użyć go na suche skórki wokół paznokci... I to był strzał w 10! Zawsze miałam problem z przesuszającymi się skórkami a teraz znalazłam na nie sposób :) Waham się jeszcze nad użyciem go na skórę twarzy, ale boję się, że będzie "zapychający" - mimo, że jego lekka formuła na to nie wskazuje. Być może jeszcze się skuszę :)

Czy miałaś okazję testować ten kosmetyk? A może znalazłaś już swój ideał? Daj znać! :D

ZOBACZ TAKŻE:

  1. FRANCUSKA GLINKA ZIELONA - WŁAŚCIWOŚCI I ZASTOSOWANIE
  2. DIY NUTELLA - SMACZNA I ZDROWA WERSJA
  3. MIÓD - NATURALNY OPATRUNEK NA USTA

1 komentarz:

  1. Tego nie miałam, ale też sądzę, że takie kremy są dla młodszego pokolenia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger