30 sierpnia

Wibo #WIBOmood najpopularniejszym pudrem ostatnich miesięcy! Czy warto?

Pierwsze recenzje pudru transparentnego Wibo #WIBOmood okrzyknęły kosmetyk hitem, po czym błyskawicznie zniknął on z drogeryjnej półki... Miałam to szczęście, że udało mi się kupić go na jednej ze słynnych promocji, dzięki czemu mogłam przetestować produkt w niższej cenie. Estetyczne opakowanie i piękny zapach mnie zachwyciły, ale czy puder jest warty zakupu?

Wibo #WIBOmood najpopularniejszym pudrem ostatnich miesięcy! Czy warto?

Gramatura: 14g
Cena: 29,99 zł

I tak. Wiem, że zapewne jestem ostatnią osobą, która bierze się za jego recenzję... Niemniej jednak produkt wciąż jest dostępny i można go dorwać przy odrobinie szczęścia :)

Transparentny puder #WIBOmood  przeznaczony jest do wykonania makijażu techniką bakingu. Ja stosowałam go tak jak tradycyjnego pudru i pod tym kątem będę go oceniać.

OPAKOWANIE
Kosmetyk zamknięty jest w kwadratowym opakowaniu z przyjemną dla oka szatą graficzną (ja ją uwielbiam!). Na odwrocie pojemnika podano instrukcję wykonania bakingu, co według mnie było świetnym pomysłem - w końcu niekoniecznie każdy zna tą metodę. Po otwarciu opakowania znajduje się kolejne zabezpieczenie w postaci plastikowej "zatyczki", pod którą znajduję się bardzo drobna, materiałowa siateczka. Bardzo podoba mi się to rozwiązanie chroniące przed rozsypaniem produktu. Wraz z zamknięciem opakowania można wyczuć delikatne kliknięcie, co upewnia nas, że słoiczek jest dokręcony i nie otworzy się.

PRODUKT
Puder #WIBOmood ma postać bardzo drobnego proszku - w życiu nie miałam tak drobno zmielonego pudru sypkiego! Podczas użytkowania go towarzyszy nam intensywny, słodki aromat mocno zbliżony do zapachu budyniu waniliowego. Jedni go uwielbiają, inni nienawidzą. Przyznaję, że i mnie czasem przeszkadza przy nakładaniu - mógłby być mniej wyczuwalny. Lekko żółty odcień kosmetyku, mimo transparentności, może niwelować różowe tony podkładu.

Wibo #WIBOmood najpopularniejszym pudrem ostatnich miesięcy! Czy warto?

DZIAŁANIE
Mam cerę mieszaną i u mnie puder Wibo #WIBOmood sprawdza się świetnie! Bardzo ładnie matuje i wygładza skórę. W połączeniu z podkładem Max Factor FACE FINITY 3in1 jest bezbłędny - po raz pierwszy zdarzyło mi się nie robić poprawek makijażu przez wiele godzin :) Ponadto puder delikatnie rozjaśnia czego porządamy przy metodzie bakingu... U mnie sprawdza się również pod oczy.

PODSUMOWANIE
Wielokrotnie słyszałam porównania do pudru z Huda Beauty i jak się okazuje porównywane było nie tylko opakowanie... Nie mam możliwości ocenić podobieństwa, jednak wiem, że puder transparentny Wibo #WIBOmood jest moim hitem! Mocno walczę z tym, żeby nie sięgnąć po kolejne opakowanie "na zapas" ;) Mam nadzieję, że pozostanie na stałe w asortymencie marki Wibo.

A jaki jest Twój hitowy puder? Daj znać w komentarzu! :D


ZOBACZ TAKŻE:


8 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona :) Z Wibo miałam tylko puder Fixing Powder, ale mnie nie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie używam pudru ryżowego z Wibo, o tym nie słyszałam, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś :) Możliwe, że się skuszę, choć podejrzewam, że podczas najbliższej promocji na kolorówkę w Rossmannie wyprzeda się on w trymiga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ten puder jest hitem ! do tego stopnia że kupiłam dwa opakowania na zapas :-) kocham jego zapach ! :-)

    http://beautybookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder wydaje się fajny, jednak u mnie nie jest dostępny. Wole bardziej markę essence, bo jest wszędzie dostępna w Niemczech i to jest plus. O Nim nie słyszałam, jednak porównany do Hudy? Jakoś tako nie mogę sobie tego wyobrazić.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego pudru ale widzę dużo
    Pozytywnych komentarzy. Fajnie ze
    Poprawia trwałość makijażu i chyba dlatego sie na
    Niego skuszę. Podobno niedługo promka w rossmanie wiec zapisze go sobie na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest na mojej liście przy najbliższej Rossmannowej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mam problem z dobraniem odcienia podkładu na jesień i zimę i często wybieram zbyt zimny odcień więc żółte tony tego pudru super sprawdziłby się żeby zneutralizować ten zimny odcień :D muszę go upolować na najbliższej promocji :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger