06 sierpnia

Nowość od Nestle Fitness - granola, czyli gotowa propozycja śniadania

W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci produkt, który miałam okazję testować dzięki ofemin.pl. W przesyłce znalazła się granola Nestle Fitness w trzech odsłonach: z pestkami dyni i żurawiną, z czekoladą oraz z miodem. Kilka postów wcześniej pisałam o zaletach jedzenia płatków owsianych (KLIK) a dzisiaj powiem Ci co myślę na temat gotowej granoli z Nestle Fitness.

Nowość od Nestle Fitness - granola, czyli gotowa propozycja śniadania

Produkt zamknięty jest w wygodnej saszetce, którą można ponownie zamknąć. Jej szata graficzna przyciąga uwagę i zachęca do zakupu, ale czy warto? 


Nowość od Nestle Fitness - granola, czyli gotowa propozycja śniadania


Cena: ok. 7,99 zł

Gramatura: 300g

Skład przedstawia się następująco (na przykładzie granoli z miodem): 

ziarna zbóż [płatki owsiane pełnoziarniste (65,0%), mąka owsiana pełnoziarnista (1,1%)], syrop cukrowy (cukier, syrop cukru inwertowanego, melasa cukru trzcinowego), płatki pszenne [pszenica, ekstrakt słodowy jęczmienny, emulgator (lecytyna słonecznikowa)], olej słonecznikowy, chrupki ryżowe [mąka ryżowa, mąka pszenna, cukier, słód jęczmienny, sól], miód (2,0%), wiórki kokosowe, substancja wzbogacająca (składnik mineralny: wapń), aromaty naturalne, sól, substancja spulchniająca (węglany sodu), przeciwutleniacz (mieszanina tokoferoli)

Moja opinia


Każda z wersji jest pyszna! Najbardziej przypadła mi do gustu wersja czekoladowa - wiadomo ;) Każda też dodaje energii i jest sycąca. Świetnie nada się dla leniuchów, którym nie chcę się robić własnych mieszanek. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to ilość słowa "cukier" w składzie. Trochę przeczy to słowu "fitness"... Jeśli ktoś dba o linię, raczej zniechęci go to do sięgnięcia po ten produkt.

Nowość od Nestle Fitness - granola, czyli gotowa propozycja śniadania

Ponadto w przesyłce znalazłam torbę z logiem nestle fitness. Jest zamykana na zamek i wygląda na solidnie wykonaną. Na pewno przyda się chociażby na zakupy :)

A czy Ty miałaś już okazję spróbować nowości z Nestle Fitness? A może wolisz sama dobierać składniki? :)


11 komentarzy:

  1. jeszcze nie próbowałam, ale z racji, że jestem raczej "z tych leniwych" pewnie niedługo wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też najbardziej polubiłabym się z czekoladową, którą bądź co bądź mam zamiar kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych nowościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji próbować. Myślę że i dla mnie najlepsza opcja to ta z czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię, chociaż ich skład pozostawia wiele do życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj są one przepyszne, ostatnio jem je codziennie na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam granolę, szczególnie te z owocami :D Mam chęć wypróbować jak smakuje z miodem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger