16 czerwca

Test lakierów Bell z serii Magic Jungle

W dzisiejszym poście już długo wyczekiwana recenzja lakierów do paznokci z serii Bell Magic Jungle. Do przetestowania miałam pięć kolorów i białą bazę. Jeśli jesteś ciekawa jak sprawdziły się produkty, to zapraszam do dalszej części wpisu...

Przed nałożeniem produktów zmatowiłam płytkę paznokcia i odpyliłam ją. Na lewą rękę użyłam najpierw bazy, natomiast na prawą rękę lakiery zostały nałożone samodzielnie.


Baza pod lakiery Bell Magic Jungle (7,99 zł)

Baza jest biała i w pierwszym skojarzeniu myślałam, że jednym z jej celów (a tak zapewnia producent) jest podbicie kolorów, jednak okazało się, że tego nie robi. Zarówno na ręce z bazą, jak i bez, kolory lakierów są równie intensywne. Kolejną zaletą bazy miało być przedłużenie trwałości lakierów, ale o tym w podsumowaniu ;)
Jeśli chodzi o aplikację to baza nie należy do tych produktów, z którymi łatwo się pracuje. Jest gęsta i naprawdę szybko zasycha (wręcz błyskawicznie). Jeżeli chcemy nanieść jakieś poprawki to musimy się z tym spieszyć, żeby jakoś to wyglądało...

Lakiery do paznokci Bell Magic Jungle (7,99 zł)

Tutaj, tak jak i przy bazie, lakiery również bardzo szybko zasychają i może być problem z poprawkami. Są gęste a wraz z niedopracowanym pędzelkiem trudno nałożyć cienką warstwę. Pierwszy raz z lakierami był naprawdę... męczący. Nie wyglądało to najlepiej, ale po wyschnięciu nie wyglądało też źle ;)
Co do schnięcia - lakier na paznokciu był suchy po jakichś dwóch minutach, co przy zwykłych lakierach jest znakomitym wynikiem. Ponadto są to jedyne lakiery, gdzie rano nie okazało się, że zdobi je "wzorek" pościeli. Za to ogromny plus!
Wielkim zaskoczeniem było też dla mnie to, jak długo wytrzymały na moich paznokciach. Był to aż tydzień (!) i po tym czasie je zmyłam. Jest to nie lada wyczyn... Wprawdzie pojawił się jeden mały odprysk (na paznokciu z bazą), ale i tak jestem pod wrażeniem.

Bell Magic Jungle wersja z bazą
Bell Magic Jungle wersja bez bazy



















Nie jestem jakoś szczególnie wprawiona w posługiwaniu się "zwykłymi" lakierami, ale mogę stwierdzić, że nie są to lakiery dla początkujących w tym temacie. Tutaj trzeba wprawionej ręki i zręcznego posługiwania się pędzelkiem.

Ogólnie lakiery są na plus - w szczególności za czas wysychania i trwałość - jednak niewygodny pędzelek lekko mnie do nich zniechęca. Ewentualne zapożyczenie pędzelka z innego lakieru może uratować ten szczegół ;)

I jak? Skusisz się na któryś kolor? :)

Test kosmetyków Bell Magic Jungle - KLIK
Test pomadek w płynie Bell HYPOAllergenic - KLIK

8 komentarzy:

  1. Ja uzywam lakierów hybrydowych ale bardzo ładne pazurki masz, podoba mi się ten róż

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty pastelowy podobny do Banana Semilac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś ciągle kupowałam lakiery z bell i byłam bardzo zadowolona... teraz tylko hybryda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są ładne, chociaż jak dla mnie aż za bardzo "młodzieżowe", ale to w sumie na lato ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne kolory na lato, takie wyraziste i rzucające się w oczy :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten malinowy najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty bardzo przypadł mi do gustu! ;) Zaobserwowałam ;)


    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger