13 czerwca

#2 UWAGA BUBEL! Kostka do kąpieli Nature de Marseille o zapachu dzikich poziomek

Dziś chcę Ci przedstawić moje ostatnie rozczarowanie. Kostkę do kąpieli zakupiłam w jednej ze znanych drogerii i ucieszyłam się, że za taką cenę będę mieć relaksującą, delikatnie pachnącą poziomkami kąpiel. Skończyło się na dosypaniu do wody soli do kąpieli, ale o tym później...

Kostka do kąpieli Nature de Marseille o zapachu dzikich poziomek

Cena: ok. 3,50 zł
Gramatura: 80g


Składniki:
Sodium Bicarbonate, Sodium Sulfate, Citric Acid, Sodium Carbonate, Parfum

Produkt nie testowany na zwierzętach.


Kostka do kąpieli zapakowana jest w sreberko, a po jego odwinięciu możemy dostrzec jej biały kolor i poczuć lekki poziomkowy zapach. Na tym etapie jeszcze nic nie wskazywało na "katastrofę" jaka miła mieć miejsce w mojej łazience.

Po odpakowaniu zawiniątka i wrzuceniu kostki do wody zauważamy, że szybko się rozpuszcza i to możemy zaliczyć do plusów. Natomiast ogromnym minusem jest to, że zapach po jej rozpuszczeniu jest kompletnie niewyczuwalny. Na tym etapie siegnęłam po sól, która uratowała moją kąpiel...

Kostka kompletnie się nie sprawdziła. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam.

Czy miałaś okazję ją testować? A może masz swoje "kąpielowe" buble? Koniecznie daj znać! :)

9 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego produktu :)

    Obserwujemy? :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/summer-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam wanny, ale rzeczywiście pachnąca kostka, która nie pachnie = to musi być bardzo rozczarowujące!!

    OdpowiedzUsuń
  3. hm nie miałam jeszcze tego ziomka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie czuć zapachu a taki mógł być ładny :D
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że okazała się bubem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę pamiętać. W tego typu produktach powinien być wyczuwalny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany szkoda, że nie pachnie :( Będę omijać szerokim łukiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, nie ma nic gorszego od bubli :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa byłam tej kostki, widziałam je kiedyś w Hebe :) Szkoda, że nie pachnie, bo na poziomkową bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Concordiaa , Blogger